Dagje met Yvonne en Ethan - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Dagje met Yvonne en Ethan - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Dagje met Yvonne en Ethan

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Een goeie nacht gemaakt, vanochtend optijd wakker geworden door Ethan. De kleine was er lekker vroeg bij!

Daarna een rustige ochtend gehad, heerlijk ontbeten. Daarna nam Sylvia afscheid ze ging naar familie in ? (Naam vergeten). Yvonne bracht der weg en Ethan bleef bij mij en Annelies. Ray was er ook, Ray kon ik niet echt goed maar wel verhalen over gehoord. Paul heeft daar gezeten vorig jaar en is een goeie vriend van Annelies. Hij kwam Annelies ophalen. Ze hebben gewacht totdat Yvonne terug was en zijn daarna weggegaan. Jemig wat was het warm, Pim had me al gewaarschuwd. Het werd namelijk 40 graden vandaag en morgen....

Daarna hebben Yvonne en ik wat gegeten en even later ging Ethan lekker naar bed. Na het middag slaapje van Ethan heeft Yvonne me wat dingen laten zien. Zoals het station als ik naar het centrum wou, waar ik het makkelijkste boodschappen kon halen en uiteraard de drank! Het winkelcentrum waar we boodschappen gingen doen was heerlijk, daar konden we een hele tijd wel in rondlopen wat een heerlijke verkoeling.

Na een tijdje hop terug naar huis en een duik in het zwembad. Daarna heerlijk gegeten en hebben we later op de avond buiten gezeten met een biertje.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 26304

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: