Vliegen naar Australië. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Vliegen naar Australië. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Vliegen naar Australië.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

01 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Na een geweldige avond en een korte nacht, hup me bed uit. Me ouders gebeld en gelukkig nieuwjaar gewenst, en dan hup even ontbijten.

Naja ontbijten zat er niet in, trek had ik totaal niet. Ik moest me uit checken in het hostel naast me, het hostel van Justiine. Toen ik me aan het uit checken was kwam er een man voor een taxi vragen. Ik had hem verteld dat ik ook naar het vliegveld moest en dat die mee kon rijden, taxi ging om 07:00. Dit vond die super. (Ik had me taxi gister avond al gebeld).

Daarna hup naar het vliegveld en nu op naar Australië, wat gaat de tijd snel. In de taxi kwamen we er achter dat we allebei naar Sydney gingen, wat toevallig. Ik had me tussenstop op Sydney en vloog daarna door naar Melbourne.

Op de vlucht van Fiji naar Sydney zat ik naast een man hij kwam van België. Gezellig zitten praten aardige man. Na een paar uur waren we in Sydney geland, snel me tas pakken, dit duurde erg lang voordat ik die had... Daarna door de douane jemig dit duurde gigantisch lang, tijdens het wachten zat ik Pim te smse, ze zouden me ophalen in Melbourne maar zaten nog op een festival. Ojeee, uiteindelijk lukte het niet en zou ik een taxi pakken.

Tijdens het smse met Pim werd ik er op aan gesproken me mobiel niet te gebruiken deed ik dit wel zou het me 3 duizend dollar kosten???? O oeps borden niet gezien lies? Snel mobiel weg en hup langs de douane. Jemig dit duurde me toch lang, ik heb hier meer als 1u en 15 min gestaan ik werd niet goed, tot me grootste angst deed me paspoort het niet, deze werd wel 3 keer gecontroleerd? Ahhhh waarom????

Stressmomentje weer gehad en mocht weer verder haha... Na een tijdje vroeg ik me af hoelaat het was, ik zag dat het bijna 13:00 was, shit! Ik moet rennen want anders mis ik me vlucht dacht ik nog... Wat een gedoe ik kon me vlucht ook niet vinden snapte er niks van waar ik naar toe moest... Nog nooit gehad! Afijn gevonden en gerend als een gek, eenmaal aangekomen bleek dus dat ik een uur verkeerd keek, ruim de tijd dus haha drol!

Ja na een klein, en snel uurtje aangekomen in Melbourne. Taxi gepakt en op naar Pim en Yvonne, jemig wat was ik zenuwachtig zeg! Waarom? Naja zo goed kan ik Pim niet en Yvonne kon ik helemaal niet. Maar goed eenmaal daar was het ijs zo gesmolten en zaten we heerlijk aan een biertje in de tuin. Annelies en Sylvia schoo waren er ook gezellig allemaal.

Ethan de zoon van Pim en Yvonne moeste even aan me wennen, na een tijdje was het allemaal goed en kreeg ik dikke knuffels en dikke kussen. Daarna lekker pizza gegeten, gekletst en allemaal optijd naar bed. Ik was wat gaar van de avond daarvoor, en de reis.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 26297

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: