Op naar het grootste eiland - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar het grootste eiland - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar het grootste eiland

Blijf op de hoogte en volg Lisa

31 December 2014 | Fiji, Nadi

Nu is het dan echt zover, het laatste dag van het jaar, het laatste dag op de eilanden en de laatste dag alweer op Fiji.

Wat ging deze week ontzettend snel en wat heb ik het super leuk gehad!

Maar goed oké, nu het laatste eiland. Deze ochtend ging Justiine de activiteit doen (die ze gisteren eigenlijk zou doen maar waren vergeten) en ben ik sieraden gaan maken met Rachel. Ik hoopte stiekem op een kokosnoot ring (gemaakt op het 1ste eiland maar al snel verloren... Oeps). We gingen een armband maken ook van kokosnoot, naja gingen maken? Hij werd gemaakt. Dus ben ik met Rachel gaan zitten en hebben we gezellig zitten praten. Wat een leuk mens.

We kregen onze lunch, na de lunch kwam de boot en hebben we afscheid genomen. Er werd voor ons gezongen. Daarna op naar het grootste eiland en de laatste nacht doorbrengen.

De boottocht duurden erg lang... Het gezellige was wel dat we bij elke stop mensen tegen kwamen die we al hadden leren kennen zo hadden we een gezellig groepje mensen op de boot. Alleen Justiine en ik gingen weer terug naar Nadi. Eenmaal in Nadi was het al tegen 18:00. We hadden besloten ons zelf even op te frisser en dan elkaar te ontmoeten in het hostel van Justiine, Smugglers Cove. Hier was het erg druk en scheen het het leuks te zijn. Daar wat gegeten en gezellig een borrel gedronken.

We hadden een meisje ontmoet op het eerste eiland die zou deze avond ook nog even langskomen gezellig. Ik zat in het hostel naast Justiine, 2 min lopen. Ik zat in een kamer met 3 Indiërs. Verder was mijn hostel erg stil.

Na een super gezellige, leuke avond kwam het einde van 2014 dicht in de buurt.

Gek om dit op Fiji te vieren, gek maar ook weer super leuk en een super ervaring. Ik heb de laatste dagen zo genoten met Justiine en blij dat we elkaar hadden vanavond.

We hadden een gezellig groepje en zaten gezellig te borrelen. Om 04:30 heb ik besloten me bed in te gaan, ik schrok van de tijd maar wat had ik het gezellig haha.

Helaas afscheid genomen van Justiine, wie weet zien we elkaar of zei in Nederland of ik naar Finland??? You never know. Daarna snel me bed in, om 06:00 gaat me wekker weer...

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 26228

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: