Me laatste stop van me reis, Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Me laatste stop van me reis, Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Me laatste stop van me reis, Perth

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 Februari 2015 | Australië, Perth

Vanochtend werd ik om 04:45 opgehaald, wat een tijd en wat was het vroeg. Om 06:30 vertrok me vliegtuig op naar Perth. Me laatste stop me laatste vlucht van me reis... Wat gaat de tijd hard.

De vlucht was ongeveer 4u vliegen, maar ook dit keer gingen we weer 2u terug in de tijd. We kwamen dus aan om 09:00, jaja ik had de hele dag nog voor me.

Ik heb de bus gepakt die zou me afzetten zei die. Nou mooi niet ik werd ergens afgezet, geen idee waar. Uiteindelijk was ik het een beetje zat en heeft een ander hostel de taxi gebeld voor me haha lekker lui.

Aangekomen in me hostel was ik een beetje in schock, oké waar ben ik beland? Dit was een oud hostel zo te zien, en schoon? Na niet echt... Ik ben wel wat gewend ondertussen maar oké. Even bedacht ik ah ik wil hier nu weg. Helaas had me hostel een minimum boeking van 3 nachten dus tot zaterdag had ik al betaald. De site klopte ook niet echt, er zou een zwembad zijn, waar? Niet hier!

Afijn daarna ben ik de stad ingegaan en heb ik daar rondgesnuffeld, Perth vond ik meteen leuk, groot, leuke sfeer en leuke mensen.

Verder die avond heb ik weinig gedaan, ik was erg moe van alles haha, dat tijdsverschil hakt er weer in bij deze 20jarige.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 26201

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: