Drukke dag! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Drukke dag! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Drukke dag!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Februari 2015 | Australië, Darwin

Rond 03:30 waren we thuis, we verbaasde ons weer van de tijd haha.

Vandaag was dus een luie laatste dag in Darwin, heerlijk! Heerlijk hangen bij het zwembad, boek lezen en slap ouwe hoeren.

Later hebben we toch bedacht om een lekker ijsje te gaan halen! Mmmmm daar hadden we zin in.

Gina en ik namen afscheid, morgen zou ik worden opgehaald om 04:45, dus zou Gina niet meer zien. Zei gaat morgen naar Bali en ik vlieg naar Perth. Ze zat me over te halen om mee te gaan hihi, als ik me ticket niet had geboekt had ik het zeker gedaan. Wat een tof mens!

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 26213

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: