Relax dag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Relax dag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Relax dag

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Vandaag gingen Pim en Yvonne op vakantie dus had ik het rijk alleen, ik had bedacht om de stad in de te gaan... Mmm 40 graden? Fietsen? Nee, Lisa bleef verstandig thuis en heeft de hele dag gehangen in het zwembad en de schaduw. Wat was het warm vandaag...

Na een relaxte dag begon ik me wat zenuwachtiger te voelen over morgen jaja... Nog een nachtje en ik zou Paul weer zien! Uiteraard waren de zenuwen niet alleen van Paul, Kodie kwam ook mee dit maakte me ook wel zenuwachtig hoor ha.

Later op de avond gezellig zitten face time met me zus en daarna hup me bedje ingedoken.

(Kort verslag dit keer)

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 26322

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: