Tentje, kamperen - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Tentje, kamperen - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Tentje, kamperen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 November 2014 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hatse daar gaan we, eerst even goeiedag tegen me vriend de huisbaas zeggen! Hij vond het jammer dat ik ging, hij zei dat ik een spontane en gezellige meid was, kijk dat is erg aardig!

Janneke was gearriveerd, auto ingeladen, eerst even naar de warehouse (goedkope winkel met werkelijk alles!) even een tent, en slaapzak gehaald! Haha het kamperen kan beginnen! Op naar Kaikoura. Dit was ongeveer 4u a 5u rijden werd ons gezegd.

We hadden een erg mooi stuk om te rijden, heel anders dan ik gewend was... De laatste tijd veel heel veel groen gezien, nu leek het meer woestijn achting! Erg leuk! Langs de kust was erg mooi! Soms nog even gestopt voor een foto, heerlijk die auto! Aangekomen in kaikoura, 3,5 later haha!

Eerst wat informatie gehaald bij de I site. Daarna op naar een camping, er was er dicht een in de buurt, maar ff kijken dan? Ach welja, rijden we zo heen haha. Leuke plek, douche, wc en keuken is er. Ideaal. De meeste spullen heb je wel zelf nodig ha. De tent neergezet, hopsa 10 min en die stond! Eitje piep.

Daarna zijn we eerst ergens wat gaat eten, we hadden nog salade over. Dit hebben we aan de kust opgegeten. We zaten heerlijk te eten. Totdat ik histirisch zat te gillen dat ik wat zag... Haha geweldige we zagen dolfijnen vlak langs de kust. Erg mooi! Helaas niet kunnen vastleggen...

Daarna even de camping verkennen, en we hadden bedacht om een wandeling te gaan maken. Ik wou heel graag whale watche hier met een boot, helaas gaf het voor 3 dagen te veel wind op en ze adviseerde me om het dan niet te doen, kon wel en kreeg een deel van de geld terug als we niks zagen... Maarja, als ze al niet zelf positief is. Zonde! Helaas helaas, baalde er wel van. Stiekem hoopte ik tijdens de wandeling iets groots te zien in het water haha helaas lies niks gezien, alleen zeehonden. De wandeling was erg mooi, en langs de kust, heerlijk te lopen.

Daarna boodschappen gedaan, gekookt en heerlijk zitten relaxen bij de tent.

Liefs
Lisa

  • 27 November 2014 - 12:56

    Nida :

    Ha kampeerder, klinkt allemaal wel weer heel erg goed. Stoer hoor met de auto op pad. En wat een super leuke foto's op je face boek pagina. Heel veel plezier weer. En stomme kerels hou je goed van je af:)! Liefs van ons

  • 27 November 2014 - 16:13

    Oompje:

    Liesje,

    Dit klinkt een stuk vrolijker dan een dag eerder. Maar ik begrijp niet goed dat je walvissen wilt gaan zien als je al hysterisch gilt wanneer er dolfijnen rondzwemmen.
    Het kamperen klinkt professioneel en het is gelukkig op het land, zodat je rustig kunt slapen.
    Veel plezier en groetjes van ikke.

  • 27 November 2014 - 19:45

    Matthy:

    Haha wat een mensenkennis had die huisbaas....toffe peer.
    En die dolfijnen schrokken zich natuurlijk te pletter van dat hysterische gegil....ze dachten ook daar zit een viswijf......hahaha
    xxxxxMatthy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 26252

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: