Hanmer springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Hanmer springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Hanmer springs

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 November 2014 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

We hadden redelijk geslapen, in de nacht was het namelijk nog al aan het stromen waardoor we verschillende keren dachten dat de tent het niet zou houden, gelukkig niks aan de hand, hij stond nog!

We hadden bedacht om verder te reizen, Kaikoura was verder niet veel bijzonders. We hebben heerlijk rustig aan gedaan en zijn rond 11:00 vertrokken naar de Hanmer Springs. Dit was 1,5 u rijden, heerlijk dit was te doen. We hadden een duistere route, haha kwamen zowat niemand tegen, reden we wel goed? Ach vast wel.

We hadden niks geboekt, we zouden heen rijden en maar kijken wat het goedkoopste was en die kant op tuffen... We hadden een mooie camping gevonden, niet zo ver van het centrum af, half uurtje lopen (dat is tegenwoordig niks voor me) haha. Camping opgezet, daarna zijn we het dorp/stad in gelopen, groot was het hier niet... Ook waren er niet echt veel activiteiten. Maar afijn wel een Spa met hot water pool. Oké haha morgen dan maar?

We zitten op; Jollies pass road, Hanmer springs. Camping; Alphine holiday apartments and campground

We hebben boodschappen gedaan en wouden toen terug lopen, helaas een stortbui. Dan maar warme chocolademelk drinken? Ook geen slecht idee! Daarna was de regen minder geworden en zijn we terug naar de camping gelopen. Lekker gegeten, daarna gezellig een film gekeken.

Je merkt wel dat als je op campings staat minder contact hebt met mensen, dit is wel jammer. Maar gelukkig ben ik niet alleen!

Na de film heb ik heerlijk gedoucht, wat is het hier super mooi en schoon (beter als de anderen hi hi...

Daarna zijn we heerlijk gaan slapen... Ik had nog een extra matras ergens vandaag geritseld zo was me matras wat langer (de 1ste nacht kwam ik er achter dat het volgens mij een kinder matras was... Lag dus half op de grond) haha.

Liefs
Lisa

• 29 November 2014 - 00:13

Nida :

Ha lieverd wat een k weer heb je vandaag, maar afijn goed om te lezen dat je tentje bleef staan. Rien had al beelden dat jullie de haringen waren vergeten dus met wat wind de lucht in zouden vliegen haha. Afijn ben heel benieuwd wat jullie volgende avontuur zal zijn. Is de natuur daar mooi? Hier wordt het kouder kouder......! Echt winters weer de schaatsen uit het vet. Lieve groet uit Amerongen. Xxxx