Thermal hot and Spa Pools - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Thermal hot and Spa Pools - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Thermal hot and Spa Pools

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 November 2014 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Wat een nacht haha, ik had het super koud, extra sokken aan, vest broek, haha. Bizar! Ook hoorde ik gezellig me buurman die lag heerlijk te snurken in een tent naast ons. Janneke had er gelukkig geen last van die had oordopjes in, ideaal! Om 09:00 schoten we wakker, we hadden de wekker gezet omdat we maar 1 nacht hadden geboekt, we zouden voor 10u de volgende ochtend laten weten als we nog een nacht bleven, elk half uur later dat we kamen werd 10 dollar... Dus stipt voor 10 stonden we er haha.

Ik ben om 10:30 even naar de bieb gegaan, hier was gratis WiFi ik wou namelijk nog wat opzoeken voor het doorreizen en het een en ander qua prijzen. (Had al gewandeld naar het centrum 30 min haha) Ik had met Janneke afgesproken in de bieb, die ging in de ochtend wandelen, ieder ons ding.

Vanochtend gezellig gefacetimed met vriendin lillie! Daarna kwam Janneke, we zouden even een broodje eten en dan hop naar de thermal Pools en Spa. Gister hadden we bedacht om dit maar lekker te doen, lekker een dagje relaxen. Verder is hier ook niet echt wat te doen, we hadden bedacht om na het relaxen te gaan doorreizen, slecht idee, in het donker, mmmm we blijven nog lekker een nachtje hier!

Hier hebben we ons heerlijk vermaakt tot 17:00 ongeveer. Hier waren verschillende Pools met verschillende graden, 35, 36, 40, 41, 42, en een koud bad. Heerlijk we hebben ons eerst vermaakt in de warme baden, daarna hebben we even gezond, ik had me ingesmeerd, ha niet goed dus, aardig verbrand, zelfs op me benen aaaahhhh nog nooit gebeurd, zal ik dan toch een kleurtje gaan krijgen? Ha ha wie weet. Af en toe afkoelen in het gewone bad. Het was heerlijk.

We zijn er uitgegaan ik wou namelijk nog even kijken of er een winkel open was om te boeken, helaas op de deur stond 17:00 maar om 16:45 was die al dicht? Nieuw-Zeelands kwartiertje?

We hebben onszelf getrakteerd op een lekker ijsje, heerlijk! Daarna weer terug gelopen naar de camping, eenmaal op de camping wou ik graag nog ergens naar toe. In zowat elk dorp/stad is er wel een vieuwpoint, ha lui met de auto die kant opgereden. Helaas konden we niet tot aan de top met de auto komen. Oké lies wandelen dan, dit wou je... Op het bord stond 60 min heen en terug..... Aaaaahhhh waarom?? Ha 60 min werd iets minder, 3 kwartier op en neer, erg mooi om te zien. Daarna terug naar de camping lekker gegeten en gekletst. Er waren 2 jongens, een Duitser en Italiaan, gezellig dachten we, gesprekken! Ha oké helaas weinig woord wisselingen gevoerd... Ach ja.

Af en toe merk ik wel dat ik te weinig drink, gelukkig is moeder Janneke mee. Ha ze adviseerde me om sowieso elke dag 1,5 l water te drinken, hier gaan we voor! Begin nog helemaal gezond te leven, geen suiker in me thee, geen boter, veel water? Bizar! Ha

Al met al, een relax dagje! Ook niet verkeerd, tenslotte hebben we ook 'vakantie'.

Liefs,
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 26298

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: