Karaoke bar - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Karaoke bar - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Karaoke bar

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 November 2014 | Nieuw Zeeland, Nelson

Na een bizarre en onrustige nacht had ik vandaag weer een face time afspraak maar dan nu met me zusje! Om 10:00 zat ik dus weer skrep klaar in de bieb, ha was de eerste! Daarna ff papa gedag gezegd.

Gister avond kwam er namelijk een hele groep Indiërs, opzicht gezellig maar niet als er een zowat half op schoot wil zitten... Ik zat heerlijk te chillen in me eentje in de tv kamer, hij kwam bij me zitten maar was nogal erg opdringerig. Hij vroeg me Facebook, 06, en of ik al getrouwd was... Op alles nee gezegd alleen dat ik een hele leuke vriend heb, dan snapt die vast de hint... Helaas nee dit snapte die niet... Ik ging me bed in, hier werd het me te ongemakkelijk, ook hier was die niet echt blij mee, oké nu deed ik net of ik er niks van snapte, ik ben me tandenborstel gaan pakken, helaas niet alleen, ik draaide me om en jawel daar stond die weer... Oké lies nu begon ik langzaam te koken... Zijn smoes was dat die ze vriend zocht, ja tuurlijk in mijn kamer? Uhu... Oké ik ben gaan tanden poetsen, later kwam die nog vragen of ik buiten wat wijn of bier kon drinken... Nee ga slapen! Oké eenmaal in bed kreeg ik weer bezoek van hem, wou even kijken of je sliep, nu was de emmer vol, ik wou aardig blijven dit werkte dus blijkbaar niet! Ik was nu echt woest! Ik heb eerst in het Nederlands zitten vertellen dat ik hier niet van gediend was, later bedacht ik me dat die dit niet ging snappen haha... Gelukkig werd me kamer genoot wakker, een man (hij had al een aanvaring gehad) dus blij was die niet, hij zag ook aan me dat ik niet erg vrolijk was... Gelukkig hij ging weg... Me kamer genoot zei wel als die weer komt maak me gewoon wakker hoor! Dit was erg fijn haha...

Nu wat leuks! Het weer was zeker weer wat opgeknapt, heerlijk dus het scheen een mooie dag te worden. Wat gaan we doen? Ik wou heerlijk gaan wandelen, dit was een goeie dag hiervoor, ik ben eerst de stad een beetje wesen verkennen, ik wou wel even naar het strand, dit was misschien wat te winderig, en meer als een uur lopen... Oké lies dit kan te gek ook. De stad verkennen en hopsa een wandelroute gaan doen. Ik kreeg de tip van me hostel baas om naar de centre op nz te lopen, dit was niet zo ver en zo kon je over Nelson heen kijken! Prima goed idee! Ik liep langs het park en Queens garden, erg mooi hier! Ook daar maar ff langs gewipt ha.

Rond 19:00 zal het Nederlandse meisje (Welmoed) komen, die ik in de bieb had ontmoet. Ik zou bij haar in het appartement gaan eten, alleen werd gebeld dat de baas dit absoluut niet goed vond... Oké dan maar bij mij? Ik heb dit wel even gevraagd, netjes. Hij vond het prima, Welmoed had al het eten al, oké dan zorg ik waar ik goed in ben, drank! Ik kwam met de biertjes binnen, haha eerst maar een biertje met de baas van het hostel. Geweldige vent! Zo mocht me vriendin hier wel eten haha, prima! Rond 19:00 heb ik eerst met Janneke de auto gehaald, oeh spannend zou die het nog doen, voor Janneke was het de eerste x links rijden, ging helemaal super! Ze heeft mij afgezet en ging toen naar de eigen hostel.

Welmoed zat al klaar, we hebben eten gemaakt, later kwamen er nog wat vrienden van Welmoed. Ook zat er een kamer genoot van mij bij, een Duitse jongen. We zouden daarna naar een Karaoke bar hier in het centrum, hahahaha nou ben benieuwd, hup daar gingen we met ze 5e, wat een super gezellig avond! Ik heb genoten! De Duitse vriend sliep boven me, haha hij had al aardig wat op, maar gelukkig niet gesnurkt. Nog even zitten kletsen, hoe gezellig we het vonden.

Snel slapen wekker ging om 08:00, Janneke zou hier 09:00 zijn zodat we vroeg konden vertrekken.

Liefs
Lisa

  • 27 November 2014 - 19:42

    Matthy:

    Oei oei Lisa die gozer was uit op een stevig knietje.......maar als een echte Zegers heb je hem prima van je afgeschud........wat een dombo.
    Ik ben trots op je.
    Groetjes vanaf een koud eiland xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 26289

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: