Auckland verkennen. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Auckland verkennen. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Auckland verkennen.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Om 07:00 was ik weer klaar wakker en voelde me al stukken beter! Gelukkig!!! Me zus die smste op dat moment wat foto's, ze zat gezellig in het café met me oma, moeder, tante en nichtjes, ik heb ze even gefacetimed en kreeg toen meerdere bekenden te zien! Erg gezellig allemaal! Later belde me zus nog een keer toen zaten ze met ze alle nog bij oma, even bij geklets en toen ben ik me gaan klaar maken.

Ik had met me kamer genoot afgesproken om samen de stad in te gaan. We zouden Auckland gaan verkennen. Het is wel grappig trouwens als ik dit zo zit te schrijven, (probeer) ik ook te bedenken hoe je dit in het Engels zou schrijven... Jaja. Ik ben even lekker gaan douchen en daarna ging ik even ontbijten beneden, het o zo lekkeren eten wat ik dacht gehaald te hebben was echt verschrikkelijk! Haha of ik moet er nog aan wennen... Afijn de appel ging wel dus heb de appel maar netjes opgegeten.

Daarna zijn we met ze 2e de stad in gegaan, eenmaal in de stad kwam ik een jongen tegen die ik de eerste avond ontmoeten toen ik aankwam, ik ben toen alleen naar bed gegaan dus verder niet gesproken. Gezellig met ze 3 zitten kletsen, hij komt uit Frankrijk Etienne en zij uit Engeland Sophie. Ik ben samen met Sophie verder gegaan, hij had al andere plannen maar we hadden afgesproken om rond 16:00 bij de sky tower elkaar te zien en zouden we die gaan bekijken.

Samen met Sophie ben ik de grote straat van Auckland ingelopen en die helemaal uitgelopen, zo kwamen we bij een super leuk en mooi stukje Auckland, waaronder de haven (wat zal mijn vader trots zijn, ook ik zoek havens op tijdens me vakantie ha ha). We hebben daar heerlijk rond gekeken, gehangen, foto's gemaakt en geluncht. Toen was het 15:00 en zijn we langzamerhand terug gelopen de stad in.

Ik vertelde dat mijn vriend hier heeft gewoond en gewerkt ik liet haar de foto zien die Paul mij had gestuurd van zijn werk, waar die precies zat. We kwamen er allebei niet uit. Zei had een boek bij zich met een betere plattegrond, en ja hoor ik heb het gevonden! Na veel vragen aan mensen heb ik het gevonden, alleen was het dicht. Afijn misschien morgen?

Sophie is naar het hotel gegaan, ze werd net als ik gister erg moe en voelde zich niet fit. Ze ging lekker naar bed.

Ik ben naar de sky tower geweest waar ik had afgesproken met me Franse vriend Etienne. Ik ben gaan zitten op een bankje, er kwam een oudere man naast me zitten. Hij vertelde me dat ik een leuke glimlach had, kijk dat deed me goed haha. Na enkele minuten te hebben gewacht kwam Etienne aan, gelukkig. Eenmaal binnen in het gebouw kregen we nog een gratis kaartje ook van een vreemde man, kijk dat is helemaal super. Eenmaal boven in de sky tower, heb ik me ogen uit gekeken. Wat is Auckland dan nog groot zeg! Haha ik heb maar een 'klein' deel gezien! Daarna ben ik gezellig wat gaan drinken met Etienne. Zijn Engels is net zo mooi als mij. Maar gelukkig komen we er goed uit zo! Het was erg gezellig. Vandaag heb ik echt een top dag gehad. Het is erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, zo voel je je niet zo alleen en doe je ook leuke dingen met elkaar. Nu ben ik even in het hotel en ga straks lekker wat eten. Misschien zouden we vanavond nog ergens wat drinken...

Dit was het weer voor vandaag!

Toedeloe en tot later,
Liefs Lisa

  • 08 November 2014 - 07:53

    Sharen:

    Super leuk lies! Wat goed van je dat je lekker met andere mensen optrekt. Maar hoe kan het ook anders lekker nuchter als altijd:p fijn dat je weer wat bent opgeknapt. Tot het volgende verslag. Lekker genieten daar! Xxx

  • 08 November 2014 - 08:55

    Matthy:

    Hoi lief nicht.....gelukkig is de narigheid snel voorbij en heb je een leuke dag gehad.
    Super om dingen te doen die je leuk vindt.
    En je weet het hè als je je eenzaam zou voelen waren er nog 2 leuke foto's om naar te kijken. xxxx

  • 08 November 2014 - 09:41

    Nida :

    Gelukkig dat het vandaag een leuke dag is. Heerlijk te lezen wat je meemaakt. En zo hoef je het niet alleen te doen. Gaaf hoor allemaal mensen ontmoeten, zou jullie gesprekken wel willen horen hahaha.........!

  • 08 November 2014 - 11:47

    Lianda:

    Leuk om te lezen lies!! Alleen als je schrijft dat je je rot voelt voel ik me dat ook! Veel plezier en ik hou je in de gaten ;) xxx

  • 09 November 2014 - 00:30

    Anja:

    Wat lekker dat je een leuke dag had vandaag.!! Het was leuk om je even te zien op de mobiel.. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 26255

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: