Baal dag... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Baal dag... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Baal dag...

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanochtend ontdekte ik dat ze hier in het hostel met ontbijt hebben maar dat de meeste het zelf halen en dan in de koelkast stoppen. Erg handig dacht ik zelf. Ik ben wat boodschapjes gaan doen. Yoghurt, appels en een soort jus oranje dacht ik... Daarna ben ik klein rondje in de stad geweest en daarna snel naar het hotel, ik vertrouwde me buik niet echt namelijk ha ha.

Wat ik allemaal in gedachten had was er niet meer van gekomen. Eenmaal terug in me hotel moest ik nog even wachten totdat ik me kamer in kon. Toen ben ik de eerste 2 verslagen gaan schrijven. Toen ik eenmaal in me kamer kon rond 15:00 ben ik even gaan liggen ik was zo moe. Dit liggen werd al snel verstoord, ik heb niet snel last van iets, ahum, maar nu moest ik toch erg snel naar de wc, van boven en van onder kwam alles er uit. Fijn om te weten hè? Ik was goed beroerd... Dit ging verder de hele avond zo door... Ik zou namelijk naar de straat concert gaan, dit heb ik aan me voorbij laten gaan, volgende x dan maar. Ik had besloten om lekker te gaan slapen en kijken wat er de volgende dag zou gaan gebeuren.

Toen ik op mijn kamer kwam om 15:00 was ik helemaal alleen en ziek, op dat moment voelde ik me best even rot om het netjes te houden. Wat voelde ik me ff alleen.

Rond 18:00 kwam me kamer genoot binnen, ook in tranen. Ze kwam net aan in Auckland vanaf Engeland. Ze was moe en miste haar familie. We hebben even zitten kletsen en zijn toen allebei lekker gaan slapen. Om 23:00 schoot ik weer wakker, ja het straat concert was al voorbij en fit was ik nog niet helemaal. Ik heb me mobiel en tablet weer aan de kant gelegd en probeerde weer te slapen, ik werd regelmatig wakker om weer rennend naar de wc te gaan. Dit ging door tot ongeveer 07:00...

  • 08 November 2014 - 08:52

    Mams:

    Ach kiend.......

  • 08 November 2014 - 09:38

    Nida :

    Ach lieverd niet alle avonturen zijn even leuk:)!

  • 20 Februari 2015 - 20:07

    Je Neefje Koert:

    Heey lieve lieve lis ik ga heel erg huilen als ik je weer zie en spreek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 26270

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: