Vlucht 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Vlucht 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Vlucht 2

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 November 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik zit er klaar voor, we zijn weer door de scan geweest en echt waar hij ging in een keer goed. Ik was goed gekeurd en mocht wachten totdat we werden opgeroepen. Eenmaal in het vliegtuig zat ik naast een oudere man, erg aardig, maar wat deo of mondspray had geen kwaad gekunt... Haha maar ach misschien dacht die dat van mij ook wel.

Opweg naar Auckland, het eind station... De eerste vlucht ging aardig snel hopen dat het nu ook zo is... Het opstijgen ging allemaal weer prima. Het viel me op dat Kuala Lumpur best mooi is, misschien op me volgende reis?? De reis ging redelijk snel, het eten was weer minder maar goed. Na 8u weer gevlogen te hebben was ik het ff spuugzat, wist niet hoe ik bewegen moest in die stoel. Nog een paar uur te gaan, helaas schoten deze niet op, ik heb wat geprobeerd te slapen, film gekeken of muziek me oren.

Wat was ik blij dat het voorbij was en het 'ding dong' van de capitein ging om te zeggen dat we er bijna waren. Heerlijk, na de lange reis zijn we dan eindelijk op plaats van bestemming. Ook moesten we een blaadje invullen met vragen waarom we naar nieuw Zeeland kwam, wat de reden was, eten en drinken bij je, medicijnen bij je enz. Het dalen vond ik weer helemaal niks, haha ik schrik als die de grond raakt, z'n raar gevoel. Hield dus weer stevig me stoel vast. Ongeveer locale tijd lande ik tussen 01:00-01:30. Ook bij deze vlucht was er vertraging opgelopen.

Eenmaal geland, moest ik even zoeken waar ik nou naar toe moest allemaal. Ha maat gelukkig deze meid snapte de borden beter als ze dacht, want ik had me bagage gevonden!!! En er was niet aangekomen, me slot zat goed. Daarna moest me tas nog een keer door de scan, de vroeg ging me blaadje controleren en vroeg wat voor medicijnen ik zoal bij me had, ik uitgelegd dat het paracetamol was en de pil... Keek ze me wazig aan, waardoor ik dacht wat vertel ik niet goed... Wat bleek ik had ingevuld dat ik medicijnen voor dieren mee had, haha wat een giller ik kon er wel om lachen, alleen de vrouw van de douane wat minder hi hi.

Tijdens het appen met Paul vertelde die me welke bus ik nodig had, ha dat scheelde me even zoeken... Deze bus stopte alleen niet helemaal voor het hotel dus moest nog een klein stukje lopen.

Eenmaal bij het hostel een paar keer gebeld, maar ze deden niet open ik werd langzamerhand een beetje zenuwachtig en begon ook lichtelijk te zweten. Na meerdere keren bellen kwam er een vriendelijke meneer aan. Die vertelde me alleen dat ze niet op me hadden gerekend maar een dag later... 7 november dus, het was ongeveer 03:00 in de nacht en officieel 7 november, hierover had Paul nog gemaild en dat was geen enkel probleem. Maar afijn, ik was het zat. De man bood me een bank aan... Een bank die stond in de tv kamer, oftewel de hang kamer voor mensen... Hier zat dus een groepje mensen en een wat oudere man alleen. Ik heb even met dat groepje gezeten en al snel merkte ik dat ze al aardig wat op hadden ha, erg gezellig maar Lisa Zegers word oud en trok dit even niet. Ik ben lekker gaan douchen en daarna op de bank geploft. Ik zat wat te spelen op me tablet en dacht laat ik Paul een face-timen en wat leuk, hij deed het en hij nam om! Gezellig even met Paul geklets, ik merkte wel dat ik het moeilijk vond, ik was het vast zat en voelde me even alleen... Moeilijk vond ik het om op te hangen.

Daarna ben ik gaan liggen en proberen wat te slapen, dit lukte alleen niet echt, de gezellige jongeren waren tot 05:00 gezellig bezig. De oudere man daar aan tegen was in een keer weg maar kwam later weer terug en ging naast me op ren andere bank liggen, hier werd ik erge zenuwachtig van. Hij maakte ook hele vreemde geluiden, afijn verder zal ik jullie dit besparen... Om 06:00 schrok ik weer wakker, en kwamen mensen in en uit de zaal. Om 07:00 dacht ik het is mooi zo. Ik ga me klaar maken.

Ik dacht nu FaceTime het doet ga ik meteen kijken of moeders hem aan hebt, dit was niet het geval maar zuster lief Anne had hem aan, gezellig met Anne geklets, daarna kreeg ik opa en oma drijver in beeld. Toen ik net had opgehangen kwam er een 06 nummer in beeld die ik niet kende, en ja hoor dat waren me oom en tante uit Amerongen. Wat bere gezellig allemaal. Later heb ik me moeder nog gesproken, fijn om iedereen te zien, maar ook wel moeilijk, dan is het toch wel ver weg nieuw Zeeland.

Ik ben me klaar gaan maken heb de stad even verkend! Erg mooi, nu even terug in het hostel moest nog even wachten totdat ik me kamer in kon. Dus denk ga ik beginnen met me verslagen. Ik zag dat er om half 5 hier vlakbij een optreden op straat is, hier ga ik even kijken. Hopelijk kan ik vanavond wat slapen en een goeie nacht maken, maar ach ja dat hoort bij backpacken, slapen lozen nachten en een lekkere knus bedje ha. Morgen ga ik weer de stad in en ga ik van af de sky tower alles even bekijken.

De lezers in Nederland alvast een goeie nacht, als jullie niet al slapen...

Liefs Lisa

  • 07 November 2014 - 01:35

    Nida :

    Hahahaha ik slaap nog niet dus geniet weer van jouw belevenissen. Ver weg en toch dicht bij lieve schat:)! Ben benieuwd wat je straks weer meemaakt. Leuk om te lezen allemaal.

  • 07 November 2014 - 08:55

    Matthy:

    Ha ik ben niet zo'n nachtbraker als mijn zus dus ik lees dit op normale tijd. leuk om je te volgen.
    Tot het volgende verslag......xxxx

  • 07 November 2014 - 16:57

    Mams:

    Jeetje, je hebt al veel mee gemaakt hoor...........je hebt trouwens ook schrijftalent. Leuk om te lezen!! Liefs

  • 07 November 2014 - 21:08

    Joyce:

    He lief, wat leuk om te lezen en de fotos

  • 07 November 2014 - 21:11

    Joyce:

    Hmmm schreef nog, alleen een fout shirtje meegenomen haha. Maar werd niet geplaatst ;) ik blijf met plezier je volgen en geniet zo beetje met je mee! Dikke kus xx

  • 07 November 2014 - 21:20

    Alysa:

    Hahaahh geweldig schat! Je moet schrijfster worden!!
    Maar ik ben al jaloers hoor! En ik blijf je volgen hoor! Dikke kus van iedereen hier!

  • 07 November 2014 - 21:37

    Aukje:

    Ik vind je nu al een stoere chick lisa hahahaha. ..ik ga je zeker volgen..geniet er maar lekker van xxx

  • 08 November 2014 - 07:46

    Sharen:

    Liesje zoals je moeder zegt wat een schrijf talent! Goed om te weten voor als je terug bent voor de volleybal verslagen we moeten morgen tegen de koploper:( zonder jou:( leuke stukjes lieve schet echet leuk om te lezen! Xxxx


  • 08 November 2014 - 07:47

    Sharen:

    Ow lieve schat moest dat natuurlijk zijn:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 26301

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: