Me 2 ling zus ontmoet - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Me 2 ling zus ontmoet - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Me 2 ling zus ontmoet

Blijf op de hoogte en volg Lisa

24 Januari 2015 | Australië, Bundaberg

Vandaag had ik echt bedacht, ik ga uitslapen! Haha uitslapen, in een tent met die hitte? Uhm nee, rond 07:30 stonden we buiten te tent, zwemkleding aan en hup naar het water! Wat een hitte en dat al zo vroeg? Ha.

Heerlijk een paar uur in het water gedobberd, voor Paul is het water wat saai want hier zijn geen golven, daar aan tegen vind ik dit heerlijk haha. Daarna lekker ontbijten en bedenken wat we verder willen. Ik wou wel even de stad bekijken, zo hebben we eerst het dorpje gezien waar we zaten met de camping (Balgara) en later zijn we naar Bundaburg gereden.

Heerlijk de stad door gesnuffeld, ik wou eigenlijk even 'snel' kijken voor een bikini. Dit was hard nodig, de gene die ik mee had daar kwamen de beugels door heen haha. Na een paar winkels gehad te hebben had ik hem gevonden! Yes. Nu dan ook met gierende banden weer terug naar de camping, bikini aan doen en rennend het water in. Het was bloed heet maar wel heerlijk!

Later heerlijk gegeten. Er kwamen wat meer mensen in de keuken zitten het grappig was dat er een wat oudere vrouw was die echt precies de zelfde kleren aan had... Qua kleuren, we stonden samen onze handen te wassen en haar vriendin had een foto gemaakt. Erg aardige vrouw, gezellig mee zitten kletsen. Daarna me 2ling zus welterusten gezegd en lekker naast Paulus gekropen!

Liefs
Lisa