Op naar de rum - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar de rum - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar de rum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 Januari 2015 | Australië, Bundaberg

We hadden besloten om door te rijden naar een ander plekje, maar eerst gingen we heerlijk zwemmen! Het was nog wat aan het regenen maar dat maakt de Australische mensen niet uit ondanks dat is het strand toch druk.

Daarna gingen we rijden, we hadden bedacht om naar Rainbow beach te rijden, even stoppen, kijken, foto's maken, lunchen en dan naar Hervey Bay te rijden. Onderweg naar Rainbow beach was het echt aan het storten van de regen niet normaal! Het bleef maar doorgaan! Gelukkig hadden we het nieuws aan want de wegen naar Rainbow beach EN Hervey Bay waren afgesloten vanwege overstromingen 60-70 mm water... Ik blijf me verbazen over dit land, of het is 40 graden aan de ene kant of de wegen zijn overstroomd aan de andere kant.

Oké nou gelukkig hadden we de radio aan... Helaas helaas, vond het wel balen maar ik wist nog niet of ik terug zou gaan die kant op om het te zien... Het jammere was wel dat het fraser island naast Hervey Bay ligt... We hadden nog gekeken om daar heen te gaan.

Oké beslissen, wat gaan we doen? Bundaburg werd de keuze. Dit was nog even doorrijden.

Eenmaal aangekomen eerst een informatie punt opgezocht. Zo konden we kijken voor campings en wat voor leuke activiteiten hier te doen waren. Super vet we hadden besloten om naar de great barrier reef te gaan, dit is het grootste reef in de wereld. Dit hadden we geboekt voor zondag (25). We kregen een leuke camping en zijn die gaan opzoeken, we zaten super leuk aan het strand. Alles zat er bij helemaal top! Eerst 2 nachten geboekt. Daarna even verder kijken.

We hadden tot dinsdag want dan ging Paul terug naar Brisbane om Kodie van ze eerste schooldag te halen.

Na de lange reis eerst een biertje open getrokken. Daarna heerlijk gegeten... In de keuken hadden we ook huisdieren, hier was een possum, (google) erg apart beest en erg brutaal qua eten, tijdens het opscheppen van het eten moest je hem zowat weg slaan wou die echt gaan haha, het eten van Paul rook vast goed?

Liefs
Lisa