Waar gaan we heen? - Reisverslag uit Forster, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Waar gaan we heen? - Reisverslag uit Forster, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Waar gaan we heen?

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 Januari 2015 | Australië, Forster

Vanochtend de spullen gepakt en op naar een ander plaatsje maar waar? Geen idee?

We wouden heel graag gaan zwemmen met dolfijnen, dit werd helaas lastig Kodie was hier nog te jong voor... Kodie vertelde later dat die het wel zou begrijpen als we gingen zwemmen met dolfijnen. We hebben er over na gedacht en besloten naar het plaatsje te rijden waar dat kon... Om te kijken wat er mogelijk was...

Na een tijdje waren we gearriveerd is Forster. Wat een leuk dorpje, tot nu toe vind ik elk dorpje wel wat hebben of naja dorpje stad! We hebben gezocht waar we konden boeken voor dolfijnen, na de goeie navigatie van TomTom Lisa kwamen we er! Haha toch Paul? Word er steeds beter in... Ook daar groei ik in.

Oké afijn, we konden boeken, alleen de eerst volgende dag dat ze gingen zwemmen was dinsdag... Mmm dan zouden we dus wat langer moeten blijven als gepland? Het was 7u in de ochtend moesten we er dan zijn. Oké doe eens gek, we doen het! Nu zijn we hier en ik wou dit ook zo graag! Ik zou het al doen in nieuw Zeeland maar vond het leuker om te doen in Australië als we samen waren.

Yes geboekt... Ik had er super veel zin in. Daarna hebben we even wat gedronken en zijn we een camping gaan opzoeken. Yes na een tijdje ook een ideale camping gevonden met meer en koelkast! Dat is altijd handig.

Wel vroeg de eigenaar of we het vervelend vonden om op een alcoholvrije plek te staan... Oké ik moet toegeven dit was best grappig! Uhm maar prima ja hoor, we mochten wel een biertje drinken maar geen groot feest houden en als niemand het maar zou zien! O nee waar zijn wij beland??

Tent op gezet en eerst een plons in het meer... Heerlijk! Daarna de camping rond gewandeld. Het viel me op dat er een grote gemeenschappelijke ruimte was, voor een kerk dienst dacht ik misschien...

We hadden bedacht om lekker een ongezonde maaltijd te doen, tenslotte heb ik die nog niet vaak gehad hier... Haha. Paul ging lekker pinda saus maken en kipnuggets bakken en ik haalde de patat! Yes wat was dit lekker zeg... We hadden uitje er bij lekker patatje oorlog heerlijk Hollands.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 26283

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: