Relax dagje - Reisverslag uit Doyalson, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Doyalson, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Januari 2015 | Australië, Doyalson

Jaja we waren nog niet wakker, maar beloofd is beloofd. Lieso stond door het raampje van de tent te kijken of we al wakker waren, me snel omgekleed en hup naar buiten! Toen ze me zag kwam ze aangerend naar me toe om me een dikke knuffel te geven. Ze ging nog lang niet weg hoor maar wou nog even spellen en kletsen haha schatje! Later werd ook Paul met liefde ontvangen. Kodie was alweer gaan vissen en spellen met ze vrienden van de camping!

We hebben wat ontbeten en niet veel later kwam Lieso weer om te melden dat ze nu echt ging. We zijn met der meegelopen een knuffel gegeven een doei tegen haar opa en oma gezegd. Ze had het moeilijk dat was sneu om te zien. Maar wat was het een lief meisje.

Daarna snel omgekleed en hup het zwembad in gedoken. Even later zijn Paul en ik naar de zee gegaan dit lag aan de camping. Na een stap vond ik het al niks, ik had een haak in me voet. Oké we zijn er weer uitgegaan. Verder zagen we ook niemand daar zwemmen en was er ook niet echt een strand. Weer richting het zwembad dus.

Die dag hebben we verder weinig gedaan, het was een super mooie dag, Kodie was lekker met ze vrienden aan het spellen, een super camping hadden we.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 26294

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: