Invercargill - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Invercargill - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Invercargill

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 December 2014 | Nieuw Zeeland, Invercargill

De ochtend zijn we naar Te Anau gereden dit was ongeveer nog 25km verder, dit viel mee. We hebben daar eerst de bieb opgezocht, yeahhhh deze backpackers hadden weer WiFi! Ha ha. We hebben allebei wat dingen geboekt in Australië.

Daarna even lunchen en zijn we richting Invercargill. Dit viel mee, we waren er eigenlijk zo. We gingen langs de I site zodat we wat informatie konden opzoeken, ik had echt een kleine stad verwacht maar vond het erg mooi!!! Groot! Ik kreeg een sms'je van Paul dat Bob en William wouden skype, haar goed en de Skype aangegooid! Ja daar waren ze, mooi verkleed in hun ouwe sunder pakje! De verbinding viel helaas al snel weg, een kort maar gezellig gesprek!

We hebben een mooie camping opgezocht en zijn daar gaan staan, tentje opgezet en we waren weer klaar voor de nacht. Daarna zijn we lekker naar eten, onze avond maal was dit keer iets luxe er dan normaal...

We gingen naar de BURGERKING! Ha we hadden kortingsbonnen en die moeten toch een keer opgemaakt? Niet waar!

Daarna hebben we heerlijk wat rondgehangen op de camping, ze hadden een mooie keuken en lounge, heerlijk op de stoelen en banken gehangen (beter dan de auto stoelen). Om 22:30 weerden we er uit gegooid, mmm helaas ze gingen sluiten.

Daarna de tent in gegaan en lekker gaan slapen.

Liefs
Lisa

(Kort verslagje dit keer)

• 16 December 2014 - 09:48

Anne:

Haha gezellig ff skypen met Bob en Willian, bofkont!! En je eerste burgerking, valt mee liesje haha