AUSTRALIA DAY: kangaroe eten & rum drinken - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu AUSTRALIA DAY: kangaroe eten & rum drinken - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

AUSTRALIA DAY: kangaroe eten & rum drinken

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Januari 2015 | Australië, Bundaberg

AUSTRALIA DAY

Vanochtend was het weer lekker warm in de tent... Snel bikini aan en te water... Ik was aan het wachten op Paul die was of op de wc of ergens in de keuken? Niet veel later kreeg ik een sms'je 'ik kan niet meer lopen' och hede wat is er aan de hand!

Hij dacht dat die gebeten was door een of ander beest, maar wat? Oké hij kon er nog wel wat op lopen maar het deed wel pijn... Naar het dokter dan maar? Dat wou meneer witte niet. Oké dan kijken we wel... Op zich was het nu niet zo erg dat het snorkelen niet door ging... Dit had anders niet erg lekker geweest met flippers aan voor Paul.

Daarna meteen het water in gedompeld! Pff dit word een lekker warme dag. Daarna zijn we de stad in gegaan en hebben we rum gekocht, tenslotte is het toch ook Australia day. We dachten dat er wel het een en ander te doen zou zijn in de stad, dit viel een beetje tegen, later snel even wat vlees gekocht voor het avond eten en dan hop weer lekker naar de camping.

Als avond eten hadden we kangaroe vlees gekocht, ja ik ben in australie, chef Paul is er nu dus ik wou het wel proberen.

Eerst nog even lekker bij de tent gezeten, we raakte aan de praat met onze nieuwe buurman, een wat oudere man hij was alleen op vakantie, ze vrouw heeft dementie en die was nu bij ze dochters na een paar dagen met hem op de camping geweest te zijn. Wat een enorme lieve man was het. We hebben gezellig zitten kletsen. En Paul en ik hebben de rum uitgetest... Mmm aparte smaak maar goed misschien moet het wennen?

Even later zei de vriendelijke buurman mij iets te relaxt 'kijk daar komt is een slang bij de boom'. AAAAAHHH WAAR? Vlak bij onze tent. Gelukkig zag hij hem, ik had alles bij elkaar gegild... Maar yes ik heb me eerste wilde slang gezien hij was niet groot, maar groot genoeg voor mij. Later in de keuken was er nog een kleine slang, mense die was behoorlijk snel!

Later in bed, realiseerde me ik nog wel dat de vriendelijke slang boven ons zat te chillen in de boom... Mmm oké slaap lekker!

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 26292

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: