Byron bay verkennen - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Byron bay verkennen - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Byron bay verkennen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Januari 2015 | Australië, Byron Bay

Vanochtend werden we rustig wakker en hebben we vrij weinig gedaan, we zijn wezen zwemmen... Een relaxte ochtend dus.

Daarna stelde ik voor om lekker te gaan lunchen omdat het de laatste dag met Kodie op vakantie was, strak plan en op naar een lekker restaurant/bar.

Na een heerlijke lunch gingen we naar het lighthouse, dit scheen erg mooi te zijn! Ik had er zin in auto geparkeerd en nog een klein stukje lopen. Ik vond het super mooi, het leuke was dat we wilde dolfijnen zagen zwemmen, echt een hele groep. Super vet! Ook zagen we heel veel schildpadjes. Geweldig! Het was erg mooi en zeker de moeite waard.

Tom is hier 14 jaar geleden getrouwd, het grappige was we waren precies op die datum daar!

Daarna weer naar de camping gegaan en wat rond gehangen bij het zwembad. Heerlijk!

Liefs
Lisa