Lorne - Reisverslag uit Lorne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Lorne - Reisverslag uit Lorne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Lorne

08 Januari 2015 | Australië, Lorne

Vanochtend heerlijk wakker geworden, de eerste nacht in de camper en de eerste nacht in het wild... Naja wild, aan de weg.

Daarna heerlijk ontbeten bij Pim en Yvonne. Het weer zat niet echt mee, het was aan het regenen, helaas, naja hopen dat het nog wat over gaat. Na het ontbijt besloten dat we naar het dorpje ongeveer 15km terug gingen, Lorne. Daar wat rond gehangen, wat door de winkels gesnuffeld en wat gedronken. Na een paar uur gingen Pim en Yvonne weer terug, bed tijd voor Ethan. Wij bleven nog even en hebben nog wat rondgehangen en hebben wat boodschappen gedaan.

Na een tijdje hadden we het gezien en gingen ook wij terug naar de camping. We hadden besloten ondanks het slechte weer gingen we toch naar het strand, het strand zat tegen over de camping. Wat een golven. Het water was naar mijn idee iets te koud, maar oké tanden op elkaar en door...

Na een tijdje kwamen ook Ethan, Yvonne en Pim op het strand en zijn we met ze alle gaan zwemmen. Super leuk!

Daarna hebben we heerlijk gebbqt en een fikkie gestoken. Ze zaten in een leuke 'straat' later kwamen er meer mensen bij en hebben we marshmallows gebakken.

Het leukste van de avond kwam later, het werd al donker en het vuurtje was heerlijk. Er kwam namelijk een koala langs lopen op de grond, dit komt niet vaak voor. Geweldig! Pim en ik en snel achteraan maar helaas foto's maken werd moeilijk...

Daarna heerlijk weer de camper ingedoken en heerlijk geslapen.