Seaworld Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Seaworld Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Seaworld Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Gister hadden we bedacht om vandaag naar seaworld in Melbourne te gaan. Annelies ging ook mee en Ray had kaarten voor ons geregeld.

We hadden met Annelies afgesproken rond 11u in de stad op een plek, waar? Dat wist Paul! Ha.

Hup ontbijten, op de fiets en op naar de tram. Wat een mooi weer hadden we heerlijk. Eenmaal in het centrum even wachten op Annelies, Ray had besloten om ook mee te gaan... Leuk! Leuk uitje, seaworld was leuk en Kodie genoot! Na de seaworld hebben we even wat gedronken ergens en daarna gingen we naar het strand (St. Kilda) daar hadden we afgesproken met Simone.

Ik had Simone voor zaterdag al gecontact helaas zat ze toen op de camping en vroeg of ik maandag wat kon doen. Gezegd dat we naar seaworld gingen en daarna nog niks gepland hadden. Ze zei dat ze aan het kite surfen was. Eenmaal in de tram had ik me telefoon vergeten... Gelukkig kon Ray smse zo hadden we contact met der en zijn ze naar het strand geweest! Wat een super hitte daar zeg haha, ik werd langzaam gekookt en uiteraard verbrand. Na een tijdje gezellig te hebben zitten kletsen zijn we weer op de tram/trein gestapt op weg naar het huis van Pim. Daarna eerst een plop in het zwembad gedaan heerlijk. Daarna gegeten en de rest van de avond vrij weinig gedaan...

Het was een leuke dag!

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 26279

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: