Christchurch verkennen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Christchurch verkennen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Christchurch verkennen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 December 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanochtend hebben we een heerlijke relaxte ochtend gehad, we hadden tenslotte geen haast om ons uit te checken of naar een andere plek toe te gaan... We hadden dus alle tijd, heerlijk ontbeten en lekker gedoucht.

Het was prachtig weer dus de bikini aan en heerlijk in de tuin gelegen, jaja even bruin bakken dat is wel nodig... Wat een prachtig weer... Na 10a15 min was ik het weer zat en riep de schaduw me, wat een hitte haha dat word straks nog leuk op Fiji en Australië.

Daarna hebben we heerlijk gegeten en besloten om afscheid te nemen van ons vertrouwde auto, wat een geweldige tijd hebben we gehad met het paarse monster. De auto ingeleverd, dat ging makkelijk. Daarna de stad in gegaan om de stad te verkennen. Er is hier niet echt een centrum ofz. Wel straten met af en toe een winkel maar die liggen ook niet echt dicht bij elkaar...

Ze zijn hier veel aan het renoveren dat komt omdat er laatst een aardbeving was...

Heerlijk in de stad geslenterd en op zoek naar wat leuke souvenirs in Dunedin zag ik super leuke souvenirs maar had gehoopt dat ze die hier ook hadden... Mmm nog niet gevonden, oké we hebben nog 1 dag! Ha.

Rond 18:00 weer richting het huis gelopen, we waren net op tijd, eenmaal binnen begon het te hozen van de regen! Bizar! Even later kwam er een huisgenoot thuis genaamd Kate, een erg gezellig meid. Helaas ging ze uiteten en morgen ochtend vroeg weg om kerst te vieren bij der ouders... Niet veel gesproken of gezien dus.

Later heerlijk gegeten en daarna lang uit op de bank. Afgesproken met Paul om te Skype en later gezellig met opa en oma drijver. Leuk hoor, opa en oma drijver maar even gesproken ze kregen visite en nu voor morgen afgesproken. Leuk leuk!

Daarna heerlijk me bed opgezocht en nog wat gelezen.

Liefs
Lisa

Alle fotoalbums van nieuw Zeeland zijn klaar en staan online, hier zijn de sites die ze doorverbinden;

- Queenstown;

- Te Anau;