Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Te Anau

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 December 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Jaja de wekker was weer vroeg, we moesten ons rond 11:00 uit checken maar wouden van te voren onze was nog even in de machine doen... Hier was het namelijk lekker goedkoop ha ha!

Daarna hebben we ontbeten en wat rond gehangen nog bij het hostel, we hadden gevraagd of we de auto mochten laten staan, dit was goed alleen even verderop zodat die niet in de weg stond. We wouden namelijk nog even de stad in, we hadden verder nog niet echt bedacht wat we gingen doen daarna of waar we zouden heen rijden. We zaten wat te hangen bij een winkel met uiteraard gratis WiFi, zo konden we allebei weer foto's op de tablet/computer doen en onze verslagen bijwerken.

Hier hebben we een aardig tijdje gezeten. Rond 17:30 zijn we weer naar het hostel gelopen waar de auto stond, we hadden nog eten in de koelkast hebben dit even opgewarmd en hebben toen heerlijk gegeten. We zijn rond 19:00 vertrokken, doei Queenstown! Na 2 nachten vonden we het mooi geweest. Aankomende donderdag hebben we allebei een cruise tocht in de Milfourd Sounds. We hadden bedacht om langzaam aan die kant op te tuffen (ook deze weg moet erg mooi zijn die kant op). Het klopt, het eerste deel was wederom weer erg mooi!! We kwamen rond 21:30 aan in Te Anau, hier zijn we gestopt en hebben we een camping opgezocht, nooit wetende dat de meeste campings al rond deze tijd dicht zijn.... Och hede! Afijn! We hadden een camping gevonden;

Te Anau kiwi holiday park, op het hoekje van, milford road en luxmore drive. Hier hebben we onze tent opgezet en zijn lekker gaan slapen.

Verder dus niet heel veel gedaan vandaag, ook wel eens lekker hoor ha ha.

Liefs
Lisa

Hier onder de site's van mijn foto's. Ik hoop dat jullie er op komen, zo niet hoor ik het wel!

- Auckland:

- Devonport: