Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Taupo

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 November 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Daar gaan we weer, in de auto opweg naar Taupo. Onderwijl zouden we ergens nog gaan stoppen er moest namelijk ergens in de buurt een water val zijn waar we konden zwemmen, en jawel warm water! Rond 09:30 reden we weg van ons hostel, heerlijk hostel was het! Op naar Taupo!

Eenmaal in de buurt van de waterval kwamen we meerdere mooie plekken tegen geweldig hier, we hebben de auto gestopt en zijn ons om gaan kleden (vreselijk, haha midden op de weg, niks voor mij). Daarna het water ingedoken ha wat was dit heerlijk warm zeg! Er was ook een soort van modder achter iets, dit kon je pakken uit de grond, maar wel oppassen dat je je handen niet verbrandde, dit was kokend heet. Dit deden we op ons lichaam, haha stelletjes mafkezen zullen mensen wel gedacht hebben toen ze langs liepen of reden. Oké ik geef toe, het bleek goed voor je huid te zijn, maar wat stonk het verschrikkelijk haha.

Daarna omgekleed en opweg naar Taupo. Ik had in Whitianga een Nederlandse jongen ontmoet die nu ook in Taupo zou zijn, hij wou heel graag springen en ik ook. We hielden contact, eenmaal aangekomen in het hostel zat hij een straat verder. Ik ben naar hem toegelopen, helaas konden we niet springen vandaag het weer zat niet mee... Misschien morgen? Maarja dan maar alleen want hij ging 1u weer weg. We zijn de stad in geweest, met het Nederlandse meisje Janneke die ik ontmoette in Rotorua en met Bas de Nederlandse jongen die ook in Taupo zat! Erg gezellig. We hebben wat gedronken en hebben de stad een beetje verkend erg mooi allemaal. Daarna begon het weer te regenen helaas, ach ja wat doe je dan? Jawel de kroeg in duiken met ze alle haha gezellig hoor.

Later hebben we wat drinken en eten gehaald en zijn we met ze alle naar ons hostel geweest. Waar Janneke en ik zaten. We hebben met ze alle gekookt en wat gedronken. Ook was Borja daar, dat was ook een jongen met wie ik in het hostel zat in Rotorua, zo gek als een deur. Prachtige vent, hij komt uit Spanje. Ook was er nog een ander Nederlandse jongen bij ons komen zitten, Robert, hij kwam uit Heerenveen, haha wat een Nederlanders zeg! We hebben heerlijk gezeten en heerlijk met elkaar gepraat. Het was een top dag! Ook was er een sauna in het hostel, deze was gratis, oké iedereen ging er in, ik ben er 5 a 10 min ingeweest, oké dit was me echt te warm haha. Daarna lekker gedoucht en me bed in gedoken, ik had de volgende ochtend met Bas en Robert afgesproken om te gaan lopen...

Liefs
Lisa

• 20 November 2014 - 00:36

Nida :

Ha Lisa wat zul je nu een mooi zacht huidje hebben. Wauw. Ben erg benieuwd of je gaat springen. Zag het op de site staan! Spannend. Heerlijk zo een top dag, en inderdaad de plaatsjes op Google zien er al zo mooi uit wat zal dat skitterend zijn in het echt. Zoals je ziet wij hangen aan de iPad om bij ieder piepje te kijken of er nieuws is van de andere kant van de wereld. En ja hoor vlak voordat wij gaan pitten een bericht. Mooie avonturen weer schat. Dikke kus xxxxxx

• 20 November 2014 - 00:40

Oompje:

Hallo schijterd,

Je komt wel veel situaties tegen waarin je moet knokken tegen je schaamte. Is ook goed, verleg je grenzen maar. Niet oneindig: als het ongemakkelijk voelt dan kan je een stap verder gaan, maar als het onprettig voelt dan kan je het best stoppen. Alleen is het vaak lastig om het verschil tussen onprettig en ongemakkelijk te herkennen. Je bent bezig om dat te leren. Blijf genieten dus.
    Liefs van oompje.

• 20 November 2014 - 21:28

Matthy:

Haha hoe grensverleggend....je verkleden midden op de weg en je insmeren met modder.....leuk hoor niks geen preuts gedoe.
    Jammer dat je niet kon springen maar wie weet lukt het later nog eens ergens anders.
    Liefs xxxx Tante Mat

• 21 November 2014 - 13:47

Mams:

Wat blijft het toch super leuk om je verhalen te lezen.......
    Maaaar springen??? Wees maar blij dat moeders niet in de buurt is om af en toe je grenzen te bewaken, haha. Geniet maar lekker schatje, knuffel