Op naar Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar Rotorua

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 November 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hoppa daar gaan we weer, wekker stond om 06:00, 07:30 vertrok me bus naar Rotorua. Ik had ook bussen later kunnen pakken, maar dit vond ik wel lekker, dan was ik er namelijk rond 12:30. Mooie tijd en had ik de hele middag en avond nog! Ideaal dacht ik zo. Ik zou in Morrinsville even moeten om met de andere bus verder te gaan.

Vanochtend aan de ontbijt tafel zaten 3 Britse mannen, ik heb gelachen wat een accent hebben hun prachtig. Hun moesten met de zelfde bus dus liepen we met ze alle die kant op. De bus was nog geen 10 min lopen vanaf het hotel dus dat was ideaal!

Eenmaal in de bus was onze eerste tussen stop in het dorp/stad Thames, we reden langs de kust het was donker maar gelukkig droog weer, ik zat in de bus met allemaal school kinderen, ze jongens hadden allemaal de zelfde kleding aan en de meiden ook. Wat ziet dat er gek uit zeg, een schoolplein met allemaal de zelfde kleuren en kleding. Afijn het heeft ook wel wat, zo maak je in ieder geval nooit ruzie welk kleding stuk het mooist is, want alles is het zelfde (wel een saaie kleur groen, daar had ik verandering ingebracht ha ha). Wij werden ook de bus uitgezet, we moesten hier een half uur wachten, we mochten onze tas in de bus laten als we wouden, ha nou deze schijt vogel prakkeseerde der niet over, ik nam me tassen mee!!!

De bus kwam gelukkig weer snel, hup de bus in en richting Morrinsville. Hier moesten we gelukkig maar even wachten. Want het hoosde van de regen, vreselijk! Wat een snert weer hadden we. De weg naar Rotorua was alleen maar regen, regen, regen. We kwamen wat later aan als gepland. Ik heb eerst even de regen afgewacht maar dit duurde me allemaal te lang, gelukkig was met hostel niet ver lopen. Dus hoppa daar gingen we, kwam wel als een bezopen katje aan, maar was heerlijk optijd! Wat een leuk hostel, erg vrolijk, de naam van het hostel is; Cactus Jacks backpackers, aan de straat; haupapa street.

In het hostel kwam ik een meisje tegen, ze kwam me bekend voor, na een tijdje Engels te hebben gepraat met der kwamen we er dus achter dat we allebei Nederlanders waren haha wat een giller.

Ondanks de regen laat ik me niet kennen, ik ben de stad in gegaan opzoek naar een supermarkt, na zowat de hele stad te hebben gezien, heb ik hem toch eindelijk gevonden, ik denk dat ik een verkeerde plattegrond bij me had ha ha ha. Of niet? Na een rondje ben ik weer terug naar het hostel gelopen, moeilijk te vinden, maar gelukt!

Daar was een ander meisje, ook Nederlands. Wat een Hollanders hier haha. Gezellig hoor, helaas zit ik niet met ze op de kamer, ik zit met allemaal Duitsers. Daarna ben ik even naar de bieb gegaan en heb wat dingen opgezocht.

Eenmaal weer terug in het hostel was ik werkelijk waar een ijspegel, de regen was helaas nog niet gestopt. Ik ben lekker in bad geweest, ha heerlijk dit!!

Daarna heb ik een gezonde maaltijd gemaakt, ik had geen zin in pasta of noodles. Mijn maaltijd; kip, zoete aardappels en broccoli. Ben benieuwd haha. Daarna gezellig met een groep tv gegeten, weer om naar buiten te gaan was het toch niet...

Liefs
Lisa

  • 19 November 2014 - 12:04

    Matthy:

    Heb je de gezonde maaltijd overleeft ???? Het kan ook TE hoor.

    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 26277

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: