Hot water beach & cathedral cove - Reisverslag uit Hot Water Beach, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Hot water beach & cathedral cove - Reisverslag uit Hot Water Beach, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Hot water beach & cathedral cove

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 November 2014 | Nieuw Zeeland, Hot Water Beach

Dit keer is me verslag weer wat later, het internet is hier niet al te best.

Afijn vanochtend hadden we besloten om geen wekker te zetten aangezien we naar the hot water beach wouden en naar cathedral cove. De tijden voor the hot water beach was pas rond 17:30 dus we hadden de hele dag. Afijn dit werd verstoord, me zusje dacht gezellig te gaan facetimen om 05:30 in de ochtend, dit had ik zeker gedaan als ik niet met nog 8 andere op een kamer had gelegen haha.

Later heb ik op een normale tijd voor mij gefacetimed met Anne. Ik probeerde later me pa nog te bereiken maar die was vast het woeste zee water alweer aan het trotseren.

Gister had ik heerlijk eten gehaald, allemaal gezond (wel wat duurder, maar kan er langer mee dan 1 dag). Dus vanochtend wou ik heerlijk me rijstewafel met chocopasta eten, maar helaas werd dit verstoord..... Me chocopasta was namelijk gestolen, haha wat moet een mens met een pot chocoladepasta. Afijn, ik baalde hier wel een beetje van, hij was namelijk niet goed koop en ik had er net z'n trek in... Dan maar wat anders.

De hele ochtend hebben we een beetje rustig aan gedaan, dit was ook wel een keer lekker!

Rond 13:00 zijn we naar cathedral cove geweest! Het was een wandeling van 45min maar zeker de moeite waard (loop hier trouwens veel, niet verwacht haha). Wat was het mooi daar, prachtig zand en prachtige rotsen. We konden door een grot lopen (een steen met een gat erin, soort hole in the rock hihi). Prachtig. We waren met ze 4e de 2 Duitse meisjes van gisteren en 1 Frans meisje die ook bij ons op de kamer sliep. We hadden rond 13:00 afgesproken in het hostel, dit werd iets later omdat het Franse meisje aan het Skype was met der moeder, heel zielig het ging niet goed met der oma en wist niet wanneer ze die weer zou spreken. Ze vond het fijn om een soort van afleiding te hebben! En ik was erg blij dat ze mee was, gelukkig sprak ze Engels en vond ze het ook moeilijk om Duits te verstaan. De Duitse meisjes hadden namelijk contact gelegd met jawel, nog meer Duitse jongens! Afijn allemaal erg gezellig, maar een woord Engels praten doen ze niet! De meisjes waren ook vrij gezel, dus ze hadden het prima naar hun zin! Ik ben heerlijk met het Franse meisje opgeschoten, wat een top wijf! Echt gegierd met der!

We gingen daarna naar the hot water beach, ik had foto's op internet gezocht! Jemig wat zag dat er goed uit, dacht ik... Het is de bedoeling dat je op een klein deel van het strand een eigen kuil graaft, hier komt warmte vanaf van een of andere vulkaan (de rest ff googelen). Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar eerlijk gezegd dacht ik dat je dit over het hele strand kon doen, nee lies het was een paar meters waar je dit kon doen! Dus het was al aardig vol. De Duitse meisjes hadden met de Duitse jongens afgesproken om samen een kuil te maken! Prima, Frans (Claire heette ze) en ik wachten wel ff af kijken wat hun doen en dan snappen we het! Met ze alle een kuil gegraven, z'n gek idee om in warm water te zitten bij het strand, maar erg leuk om te doen! Leuke ervaring. Voor mij werd het water al snel erg koud (lijk om me moeder) ik ben me gaan omkleden, ergens achter rotsen en in het bos hahaha maar niemand zag me! Althans dat hoopte ik. Ik lag trouwens in bikini het viel me op dat ik toch wel erg wit was tussen al die Duitse mensen haha... Naja gelukkig heb ik nog ff hier en hopelijk word het weer beter (vandaag was veel bewolking).

Rond 19:00 gingen we terug naar het hostel. Eenmaal daar ben ik eerst lekker gaan douchen! Heerlijk, totdat de warme kraan ermee stopte, haha wat een ellende, koud had ik het al! Afijn hopelijk is die morgen gemaakt! Daarna ben ik gaan kijken waar ik internet had hier, dat is vrij weinig. Beneden als je buiten zit wel, dus afijn daar even gezeten. Daar zat ook een Argentijnse man, hij was hier aan het werk. Wat een geweldige vent en wat een prachtig accent! Leuk gesprek mee gehad.

Rond 21:00 dacht ik laat ik maar eens wat gaan eten.... Daarna gezellig met de meiden (wel is waar in het Engels :) ) geklets en nu zit ik weer benden buiten om even snel een verhaaltje te schrijven.

Nou luitjes de foto's komen later, dat ga ik hier niet redden met het internet!

Liefs
Lisa

  • 14 November 2014 - 17:44

    Anne:

    Haha ja lies, je had gewoon ff op moeten nemen! Stond met papsje op de kotter,

  • 14 November 2014 - 19:43

    Nida :

    Ha lieve schat, wat een ellende dat je bestolen bent:)!

  • 14 November 2014 - 19:57

    Matthy:

    Jemig wat een ellende zeg....zomaar je pot pasta gestolen wat een criminaliteit daar.En dan ook je vader nog gemist hebben op facetime.
    Ja meid het valt niet mee in de grote mensen wereld. Kijk maar ff naar de foto van l
    je oom voel je je gelijk weer beter.
    Dag lieve Lisa
    .

  • 15 November 2014 - 09:30

    Joyce:

    He Lies, wat weer heerlijk om te lezen

  • 15 November 2014 - 09:32

    Joyce:

    ( ben er nu achter...... Als ik smileys doe plaatst hij alles wat er achter komt niet, haha) maar schreef nog.... Ben benieuwd naar je foto's en ook hoeveel tijd het nu verschilt daar met ons. Liefsssxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hot Water Beach

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 26290

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: