Hart op het menu... - Reisverslag uit Cleveland, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Hart op het menu... - Reisverslag uit Cleveland, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Hart op het menu...

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Januari 2015 | Australië, Cleveland

Vandaag gingen Paul en ik naar het eiland : Stradbroke island. Hier konden we mooi zwemmen en snorkelen werd er gezegd...

We hadden de boot van 8u gepakt, zo hadden we de hele dag en waren we optijd terug voordat Kodie ze school uit was. Wat een super mooi weer hadden we! Niks te klagen.

Met de boot, de bus naar het dorpje, dit was het grootste dorpje van het eiland; point lookout. Verder had je nog Amity en Dunwich, hier kwamen we aan. Aangekomen in point lookout eerst maar even kijken waar we snorkels konden huren... Mmmm wat? NERGENS? Haha oké dan niet... Snorkelen werd dus niks haha.

Daarna maar op naar het strand we waren allebei wel toe aan even zwemmen. Aangekomen op het strand een mooi bord, met jawel ook hier de kwallen. Grhbdgush bah! Nou ik ben er niet ingegaan ook, er waren wel 2 surfers. Maar mij niet gezien! We hebben ergens wat gedronken en zijn toen een andere route gaan lopen, hierbij stond 'bewaakt strand'. We gaan het zien. Na een tijdje lopen gevonden, helaas strand was gesloten vanwege, nee nu niet de kwallen, maar vanwege de stroom! Haha. Oké wat doen we dan? Inderdaad een terras opzoeken en een corona bestellen met dit mooie weer!

Daarna besloten de bus weer te pakken en terug naar de boot en weer naar Cleveland. Met het weer hadden we niks te klagen, dat was super! Al met al vond ik het best geinig.

Daarna Kodie opgehaald en ze spullen gepakt, hij ging een nachtje mee naar de camping het was vrijdag dus morgen geen school! Kodie zou gaan koken, hij wou graag hart koken! Mmm oké? Mag ik wat anders... De mannen gingen boodschappen doen en hadden ook eendenborst mee voor mij! YES! Daarna ff snel het zwembad in gedompeld en de mannen gingen koken! Van te voren hadden we heerlijk stokbrood met jawel STINKIE! Zelf gemaakt, (Boursin haha). Daarna kwam het hoofdgerecht, eendenborst en voor de mannen hart.

Oké ik vond mezelf stoer ik heb een stukje geproefd, dit viel niet in de smaak! Ik was tevreden met me eend! Kodie had top gekookt!

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 26251

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: