Grampians verkennen, deel 2 - Reisverslag uit Grampians, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Grampians verkennen, deel 2 - Reisverslag uit Grampians, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Grampians verkennen, deel 2

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Januari 2015 | Australië, Grampians

Na weer een heerlijke nacht, eerst even ontbeten. Daarna ging Marty weer met ons op pad. Wat super leuk dat die de grampians wou laten zien. Geweldig!

We gingen nu met een andere auto zo gingen we een deel met de auto met 4 Weel drive. Deze track is dus alleen met 4 Weel drive auto's te doen. Het was een leuke tocht, Marty stopten tussen door nog voor een mooi uitzicht. Daarna hebben we eerst heerlijk geluncht. Een lekker broodje bij een mooi meer ; lake wartook, heerlijk uitzicht en wat een mooi weer. We hebben het weer getroffen!

Na de lekkere lunch zijn we opweg gegaan naar de MacKenzie Falls, wat een trappen naar beneden! Dit ging soepel en makkelijk, ik zag alleen stiekem wel op tegen de terug weg... Het weer was ook super mooi!

Eenmaal beneden! Jemig wat een mooie waterval, ik heb nu verschillende gezien, ze zijn allemaal mooi maar deze was de grootste die ik denk gezien had. Super leuk! We hebben daar een tijdje gezeten en genoten van het uitzicht, mmmm oké nu dan echt weer opweg naar boven, wat een klim, ik had het snik heet.

Yes we waren weer boven, daarna zijn we nog naar een kleine lookout geweest, Boroka lookout, 5 min wandelen. Ideaal!

Daarna weer terug gegaan naar het huis van Marty. Daarna ben ik met Paul nog een kleine wandeling gaan doen, dit was 10 min lopen vanaf het huis van Marty en Tammy. Genaamd; Venus baths, hier konden we relaxen en kleine baden.

Daarna weer terug gelopen en begonnen met het eten maken! Daarna heerlijk gegeten. Later op de avond hebben we met ze alle een spelletje gedaan en afscheid genomen van Tammy. Die moest morgen werken en wij zouden weer vertrekken naar Melbourne.

Liefs
Lisa