Op naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar Wellington

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 November 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

21 november
Wat een avond wat een avond, in bed hebben we nog heerlijk zitten nagenieten.

Me wekker ging weer vroeg, vandaag zou ik namelijk naar Wellington gaan, de bus ging om 10:00, het word een lange trip.

Ik ging me uit checken, er werd me een lift aangeboden, wat een tol hostel! Ik werd gebracht naar me bus halte, het was niet heel ver lopen, maar ach met de auto en al die tassen is nooit verkeerd om met de auto te gaan. De bus vertrok om 10:30, iets later dan gepland. Ik zat naast een erg aardige oudere vrouw. Heel leuk mee gepraat, ze vroeg of ik uit Engeland kwam, kijk, hoppa Engels praten gaat we aardig goed af. Hihi ze was verbaasd dat ik zei Nederlands ze vond dat ik goed Engels kon, ook vond ze het dapper dat ik alleen was. Onderweg naar Wellington heb ik mooie dingen gezien, het begon al bij Taupo, aan lake taupo, dit is een gigantisch meer, meer kan je het amper noemen zo groot is het. Met een heldere dag kan je namelijk de top van de berg

zien, hier ligt sneeuw, zo bizar omdat te zien, als ze zon verder overal schijnt en een paar toppen spier wit zijn, maar wel prachtig! Opweg naar Wellington, de reis was mooi maar ook erg lang, om 17:30 arriveerde ik in Wellington, de bus zoeken en opzoek naar me hostel. Ik werd geholpen door een hele aardige buschauffeur. De mensen hier zijn zo vriendelijk super! Oké niet iedereen, eenmaal in de goeie bus, die man had vast ze dag niet wat een chagrijn! Hij reed ook als een malloot, vast haast ofz?

Me zelf ingecheckt en me kamer bezocht, lig op een kamer met 9 anderen, ze wisten wel dat ik kwam denk ik, hier in het hostel zit namelijk ook een bar, wie ligt daar naast, jawel, Lisa! Ha beter. Niet zo ver lopen ha ha. Leuk en super groot hostel. Het leuke is nog Janneke kwam ook, die kwam alleen een paar uur later, die kon niet meer mee met mijn bus omdat die vol geboekt was. Die zit een kamer naast me. Erg gezellig!

Op naar een gezellig avond! Dit was een erg gezellig avond, we hebben in de bar gezellig gesproken, iedereen was al laveloos ha dat wel. Maar erg gezellig, ik heb een tijdje met een Indiaanse man gepraat, erg leuke vent! Hij had precies de zelfde ketting van mij, hij had hem gekregen van ze vriendin, leuk gesprek! Om 02:00 dacht ik laat ik maar eens naar bed gaan, helaas om 04:30 sliep ik nog niet, leuk hoor z'n kroeg naast, snurkende mannen, een en matras dat ligt als een plank, afijn deze nacht heb ik gehad! Op naar een nieuwe dag!

Liefs
Lisa

  • 22 November 2014 - 00:04

    Nida :

    Ha lieve Lisa, hoppa dat gaat steeds beter met jouw zeg! Je Engels steeds beter en schitterende verhalen. Mooie foto's ook. Mooi hoe je over de natuur schrijft, maar ook over de mensen die je ontmoet. Blijven nieuwsgierig naar je volgende avontuur. Liefs van ons uit Amerongen.

  • 22 November 2014 - 08:42

    Marleen:

    Haha wat een avonturen Lisa, ik geniet van al je verhalen!
    Dikke kus, Marleen

  • 22 November 2014 - 13:02

    Willem Witte:

    Dan mag je straks met een bootje oversteken naar het zuidereiland,dat moet een vertrouwd gevoel geven :):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 26247

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: