Grr helaas gecanceld.. - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Grr helaas gecanceld.. - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Grr helaas gecanceld..

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Februari 2015 | Australië, Mission Beach

Onee, een meisje in me kamer, zou om 07:00 opgehaald worden, ook voor het skydiven maar ze kwam al snel weer terug. Stiekem hoopte ik dat de bus wat later was, maar helaas ik hoorde het weer al.

Niet veel later werd ik gebeld met de triest mededeling dat het niet doorging... Of ik het een andere dag wou doen, dit werd lastig want morgen zou ik naar Cairns rijden en daar heb ik ook niet lang. Kreeg keurig me geld terug.

Daarna maar ontbeten. Later smste Jelle wat ik aan het doen wou, uhm niks haha! Hun gingen spelletjes doen in het hostel, ik ben daar heen gelopen jawel in de regen! Naja dat maakt hier niet uit, koud is het niet, lekker in me korte broekie en hempje en gaan.

Na een tijdje gingen ze lunchen en ben ik ook weer terug gelopen naar me hostel. Nog even naar de winkel want ja, me make up doekjes waren op! Ellende. Ik kwam in me kamer en de andere meiden waren er ook, 3 meiden van Engeland. Ze gingen een film kijken en ze vroegen of ik mee wou kijken. Ja waarom niet? Het is toch maar aan het regenen. Gezellig met ze alle zitten kijken!

Later gezellig met me ouders zitten kletsen en Paulus en me zusje.

Liefs
Lisa