Nederlands ouwe hoeren - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Nederlands ouwe hoeren - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Nederlands ouwe hoeren

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 Februari 2015 | Australië, Airlie Beach

Pff wat had ik het warm zeg, snel me bikini aangetrokken en naar de lagoon gegaan. Gister was de lagoon nou niet etc verfrissend, het water was gewoon super warm.

Zelfs nu in de vroege ochtend was het evengoed al aardig warm, maar gelukkig wel verfrissend. Ik hoorde 3 mensen praten, is het nou Nederlands? Of niet? Zo stom soms weet ik nou niet wat ik hoor, of dan denk ik dat ze Engels praten en ik het al zo snel kan vertalen in Nederlands in me hoofd! Haha aparte gedachten... Afijn redelijk goed gehoord ze kwamen uit België. Gezellig mee zitten kletsen, niet veel later kwam Jelle er bij, een Nederlandse jongen.

Ik had me spulletjes, jawel uiteraard, in de schaduw! Jelle kwam er gezellig bij en niet veel later kwam Marjolein ook naar de lagoon. Gezellig met ze alle zitten kletsen. Soms kan ik dat zo lekker vinden even Nederlands zitten praten, gewoon niet hoeven nadenken hoe je wat zegt haha...

Daarna hebben we ergens een broodje gegeten en daarna uiteraard weer naar de lagoon! Zwemmen en liggen in de schaduw. Af en toe probeer ik in de zon, maar mense kienders het is zo warm! Na een tijdje zijn we allemaal naar ons hostel gegaan en hadden we afgesproken om in de avond af te spreken en dan gezellig nog een borrel te doen. Ik had tegen me kamergenootjes gezegd waar we naar toe gingen en gevraagd of ze ook gezellig kwamen.

Ik ben daarna naar Jelle en Marjolein gegaan en hebben we gezellig wat zitten drinken. Niet veel later kwamen me kamergenootjes gezellig!!

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 26245

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: