Kerk dienst - Reisverslag uit Naviti Island, Fiji van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Kerk dienst - Reisverslag uit Naviti Island, Fiji van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Kerk dienst

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 December 2014 | Fiji, Naviti Island

Vandaag hadden we geen activiteiten, dit om dat het zondag is, en dus hier niks word gedaan. Wel was er een kerkdienst, dit leek ons wel wat.

Eerst ontbijten, om 10u begon de kerk, daarna omgekleed en richting de kerk aan, we moesten onze schouders bedekt en onze knieën. Dat hebben alle vrouwen. Ik had geen jurk maar wel een lange broek, dit was ook goed. De kerk dienst was erg leuk, veel gedanst en gezongen ha.

Daarna hebben we vrij weinig gedaan de rest van de dag, zonnen, kayaken en een rondje gelopen. Even verder op kon je naar een ander strandje, hierdoor moesten we door een tuin van bewoners, hier vroegen ze dan ook geld om. Wat een lieve mensen! We hebben daar even gezwommen en zijn toen weer terug naar het resort gegaan.

We hebben ons heerlijk vermaakt met een dag niks doen! In de avond was ik op weg naar de douche, toen hoorde ik de kerk weer... Jahoor Justiine en ik zijn weer heen geweest haha dit was alleen een dienst waar ze Fiji gingen praten. Ha zo leer je nog eens wat, kleren weer veranderd en op naar de kerk. Justiine had nog een doek dus die heb ik over me benen gedaan, zo leek het een jurk en was alles bedekt!

Wat gaat het toch snel, morgen gaan we alweer naar het laatste eiland.

Liefs
Lisa

  • 05 Januari 2015 - 20:42

    Matthy:

    Hè Liesje ging het echt die dag wel goed met je.......2x !!!! naar de kerk.
    Braaf hoor haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 26214

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: