Wat zullen we eens doen vandaag? - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Wat zullen we eens doen vandaag? - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Wat zullen we eens doen vandaag?

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Februari 2015 | Australië, Darwin

We zaten nog te twijfelen om een auto te huren... Alleen waar we naar toe wouden, Kakadu, waren veel wegen afgesloten vanwege het weer. Dusja? Het is toch regenseizoen in Darwin, niet veel van te merken in de avond kan het wel flink te keer gaan, 15 min tot 30 min en dan is het weer klaar.

Dus besloten om naar het strand te lopen. Mindil beach was de naam, dit was niet zo ver op de kaart. Even ver als de lagoon alleen dan de andere kant op. Eenmaal aangekomen zagen we niemand zwemmen? Maar we zagen ook geen borden? Mm vreemd. Er stopte een man met auto en hebben gevraagd of we hier mochten zwemmen het antwoord was vrij duidelijk! NEE.

Hij bood ons een lift aan naar het ander strand, dit was namelijk een eindje verder op lopen (ongeveer 4 km) hahaha... Dit lake was speciaal gemaakt. Hier zaten geen krokodillen, kwallen of enge andere beesten. Ik snap best waarom, het water stonk dat was niet best ha.

Na een tijdje hadden we het wel weer bekeken en hebben we de bus terug gepakt naar het centrum!

Vanavond zouden we te stappen gaan hadden we bedacht, het was onze laatste avond! Morgen zou ik niks gaan doen omdat ik de dag erna achterlijk vroeg moest vliegen...

We zijn naar een bar gegaan Monsooms, erg leuk!

Liefs
Lisa