Op naar het winkelcentrum - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar het winkelcentrum - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar het winkelcentrum

12 Februari 2015 | Australië, Darwin

Ik had het Duitse meisje gesmst, Micra. We zouden naar de mol gaan, dit was een groot winkelcentrum net even buiten Darwin.

Ze haalde me op met de auto en zijn toen die kant op gereden. Super lief, het was ongeveer 10-15 min rijden.

Daarna hebben we heerlijk lopen slenteren door het centrum en hebben we later ergens wat geluncht. Rond 14:00 moest ze weer terug ze zou haar vriend ophalen van het werk, ze heeft me lief naar het hostel gebracht en is toen gegaan. Erg vriendelijk!

Eindelijk was het zwembad weer open! Ik heb heerlijk zitten luieren bij het zwembad, me boekje gelezen en verder niks gedaan.

Later op de avond ontmoeten ik Gina, ze kwam net haar bed uitrollen, ze was deze ochtend vanuit de UK gekomen. We raakten aan de praat en ik vroeg of ze al gegeten had, nog niet ik had eten genoeg dus ze at lekker een hapje mee. Later vroeg ze of ik ff mee de kroeg in wou, ach ja waarom ook niet? We zijn de kroeg in gegaan en het was super gezellig.

Wel merkte ik dat Darwin totaal niet groot is hihi.