Daar gaan we weer, next place Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer, next place Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer, next place Darwin

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Februari 2015 | Australië, Darwin

Nieuwe uitdaging, Darwin!

Daar gingen we weer, op naar het vliegveld. Me vlucht was om 07:40, ik werd opgebeld toen ik nog in bed lag. Me bus stond buiten te wachten... Uhm ojeeeeee? Ze zeiden 06:30 tegen mij, toch?

Oké afijn, het was gelukkig geen probleem ze kwamen me die tijd halen.

Aangekomen op het vliegveld, ingecheckt en hopsa op naar Darwin. Het was geen lange vlucht, het was een vlucht van ongeveer 2,5 u... En ja uiteraard vlogen we weer naar een andere tijdzone. Nu scheelde het een half uur met Cairns waar ik vandaan kwam en 8,5 u met Nederland. Gekkigheid.

Aangekomen in Darwin, shuttle bus gepakt en hop naar me hostel. Het grappige was ik zat met allemaal mensen in de bus die ook net uit me vliegtuig kwamen, haha niet doorgehad. Het is een geinig hostel, zit op een kamer met 8, ze hebben een zwembad en een gratis wasserij! Super!

Me hostel heet trouwens; dingo moon lodge, Darwin.

Daarna sprak ik een meisje en die ging naar de bieb ik vroeg of ze mede weg kond wijze naar de lagoon, ik had het bloed heet en het zwembad in het hostel was op dit moment gesloten. Me eerste indruk van Darwin was, klein. Ook waren er veel aboriginals hier, dit is de eerste keer dat ik deze mensen tegen kom.

Na een kleine zoektocht (jaja ik was verdwaald, de map was vast niet goed meer...) eindelijk gevonden! Hop het water in.

Bij de lagoon leerde ik een Duits meisje kennen, ze was op bezoek bij haar vriend die hier woont, knap hoor! Het was een verrassing. Erg leuk, ze had me getrakteerd op een ijsje erg lief, daarna heeft ze me met de auto naar de supermarkt gebracht en daarna naar me hostel. Ze had de auto van der vriend mee, erg lief van der. We hadden nummers uitgewisseld, morgen moest haar vriend nog werken dus misschien konden we wel wat doen. Ook gaf ze me een tip, als ik vanavond weg zou gaan, ga niet alleen! Hoezo? Vanwege de aboriginals.

Later in me hostel zaten we nog buiten, veel sirenes op straat... Dit is meestal elke avond zo. De aboriginals drinken en gebruiken veel de hele dag door en zijn daarom vaak met politie in aanraking.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 26218

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: