Regenwoud en krokodillen... - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Regenwoud en krokodillen... - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Regenwoud en krokodillen...

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 Februari 2015 | Australië, Port Douglas

Jaaaa daar gingen we, op naar het regenwoud en krokodillen spotten. Op de folder stond springende krokodillen ik had er zin in!

Ik was de eerste die werd opgehaald, ik mocht voorin van de buschauffeur. Lief! Toen de bus eenmaal vol was draaide ik me om en jawel ik dacht even dat ik een verkeerde tour had geboekt. Allemaal opa's en oma's. Wat super leuk is daar gaat het niet om, zelf dachten de mensen die in stapten dat ik ook een begeleider was en de man hielp. Uhm nee haha ben backpacker.

Evengoed een super leuke groep. Het was een aardig eindje rijden. Eenmaal aangekomen stond de boot op ons te wachten! Oyeah, krokodillen kom maar op... Dit was een beetje een domper, 1 baby krokodil gezien en 1 wat groter. Helaas geen reusachtige. Hier in Queensland is het verboden de krokodillen te voeren, gek dat het dan op de meeste folders staan? Afijn.

Daarna zijn we verschillende wandelingen gaan doen, en zo als het hoort als je naar het regenwoud gaat, jawel regen! Hihi niet heel veel, het viel me alles mee.

Na de wandelingen hadden we een bbq. Super leuk, leuke plek en lekker eten. Super! Daarna nog verschillende wandelingen gemaakt en hupsa weer terug naar Cairns. Maar eerste iedereen thuis brengen. Ik vond het een leuke dag, had alleen wat meer krokodillen gehoopt... Haha maar lies je kan niet alles hebben hè, ik was allang blij dat dit niet gecanceld werd haha.

In me hostel vroeg me kamergenoot of ik mee ging stappen. Oké ik word ook een dagje oud, ik heb besloten niet mee te gaan, morgen ga ik mee haha.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 26221

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: