Hatse, op naar Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Hatse, op naar Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Hatse, op naar Cairns

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Februari 2015 | Australië, Cairns

En daar gingen we weer, op naar een andere plek, ja wel Cairns. De bus vertrok om 10:30. Jelle zat in de zelfde bus.

Eenmaal aangekomen in Cairns werd ik helaas niet opgehaald door me hostel haha. De informatie centrum was dichtbij dus eerst gekeken waar we waren en ik wou meteen kijken voor activiteiten...

Ik zat er heel erg over na te denken om te gaan duiken, maar aan de ene kant ook zo bang voor! Waarom? Geen idee, ik spring liever van een brug of uit een vliegtuig, dan dat ik word opgegeten door een haai of krokodil, haha. Ik heb verschillende bedrijven gekeken en duidelijk gezegd dat ik een super super super instructeur wou en uiteraard geduld. Ze noemde een bedrijf dat erg goed was, je ging dan naar een platform en kon van alles doen dus niet alleen duiken, dit leek me beter dan op een boot mee te gaan duiken en weer terug. Oké bellen maar... Ah no way? Geen plek!!! Ha helaas. Er was gelukkig nog een andere maar ze vertelde dat die wel vol zou zitten, gevraagd of ze toch voor de zekerheid wou bellen. Gebeld en....

ZE HADDEN PLEK!

Dit geboekt voor dinsdag, dit was de beste dag... Oké had spontaan buikpijn. Ik had wel geregeld met het bedrijf als ik nu echt super bang ben of het toch niks vind dat ik dan mag afzeggen voordat we het water in gaan! Dit voelde al wat beter.

Gekeken voor skydiven, maar ja het weer voor morgen was niet goed, dinsdag duiken en woensdag alweer weg... Probeerde nog voor nu maar helaas dat werd niks.

Daarna naar me hostel gelopen, wat een leuk hostel midden in het centrum 2 wat jongere mannen hadden het net 6 maanden overgenomen. Ik me kamer was een meisje daar raakte ik mee in de praat, ik had met Jelle afgesproken de stad te gaan verkennen, het meisje vroeg of ze mee wou! Tuurlijk gezellig! We zijn wat de stad door geslenterd en daarna weer naar huis.

Ik zat heeeel erg te twijfelen wat ik wou doen morgen, skydiven of toch een andere activiteit? Naar het regenwoud leek me ook wel wat.

Oké besloten dat te gaan doen, regenwoud. Dit leek me beter, skydiven kon ik in de ochtend bellen rond 09:00 of het doorging zo niet had ik geen activiteit want de tour van het regenwoud ging om 07:00 al weg... Super leuke tour had ik gezien, de mannen van me hostel hadden advies gegeven en wat korting. (Ze zeiden dat ik wel aardig kon kletsen, haha gelukkig vonden ze dat gezellig).

Later ontmoeten ik 2 Zweedse zusjes, leuke meiden. Ik zou vanavond naar Fai en Charlotte gaan, alleen kwam ik er achter dat die meer als een uur verder zaten... Balen! Helaas de meiden niet meer gesproken. Later ben ik met de Zweedse meiden een borrel gaan drinken, dit had ik na 1 biertje al gezien sorry meiden niet mijn types. Details bespaar ik.

Lekker me bedje in gekropen morgen een vroege dag en een lange...

Hostel heet; waterfront backpackers Cairns.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 26191

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: