Op naar Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar Magnetic Island

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 Februari 2015 | Australië, Magnetic Island

Gister kwamen er 2 nieuwe meisjes op me kamer, 2 meisjes van Engeland. Die gingen net als ik ook naar magnetic Island. Super leuk! We zaten in de zelfde bus.

Vanochtend vertrok de bus vroeg, we werden rond 7u opgehaald en hupsa richting Townsville. Ik had eerst bedacht om daar te slapen en een dagje naar het eiland te gaan, maar ik hoorde veel mensen dat Townsville niet veel aan was. Dus 2 nachten op het eiland geboekt...

We kwamen rond 12:00, super bus reis gehad. We konden onze spullen opladen en we hadden WiFi! Yeah ik kon lekker muziek luisteren haha.

De boot vertrok om 13:00 we hadden tijd, we hadden gehoord dat het eten op het eiland erg duur was. Dus besloten om boodschappen te doen. Ik ging samen met Charlotte, Fai bleef bij de tassen (zo heten de meiden, super leuke meiden). Alle boodschappen waren binnen. Dus hup maar het eiland!

De boottocht was niet zo lang, het zelfde als de Teso! Eitje piep dus haha.

Eenmaal aangekomen bij me hostel had ik dus iets doms geboekt, op de site stond een kamer voor 10 dollar per nacht, dat is super goedkoop! Uhm, er stond bij een tent, maar ik dacht dat ik dan ineen tent zou slapen... Uh ja niet dus, je moest je tent meenemen. En laat nou net Paul die mee hebben naar Texel ha. Oké gevraagd of ik dan in een kamer kon, geen probleem moest alleen wel lappen, jaja.

Daarna een verfrissende duik in het water genomen. Later gingen Fai en Charlotte even een powernap doen haha, mijn vermoeidheid was alweer over. Mooi de tijd om de verslagen bij te werken... Jaja ik had er geen concentratie voor. Ik raakte in gesprek met een groep mensen en doe vertelde net dat de avond daarvoor een krokodil hier was gesignaleerd op het strand, bij ons! Ach kiend enig nog meer bezoek! Haha, scheeld was ook niet van plan daar te zwemmen. Later gegeten, wat gedronken en heerlijk ons bedje opgezocht.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 26219

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: