Op naar manly beach - Reisverslag uit Manly, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Op naar manly beach - Reisverslag uit Manly, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Op naar manly beach

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Januari 2015 | Australië, Manly

Aaaaaahhhhh het zwembad riep ons, wat was het weer lekker warm in de tent haha. Lekker het zwembad in gedoken. Later even het winkelcentrum in gewandeld, we wouden vanavond eigenlijk nog even wat samen doen aangezien de andere activiteiten gecanceld waren haha...

Maar wat? Veel was hier niet te doen... Maar 1 ding was er wel, een bioscoop, de nieuwste film van de hobbit was uit. We wouden hier allebei graag heen, wel wou ik er heen en hem zeker nog een keer zien in Nederland met ondertiteling haha. Alvast geboekt voordat die vol was dachten we..

Daarna hebben we even heerlijk ergens geluncht. Ik had toch bedacht om mee te gaan naar Brisbane, wat ik daarna ging doen zie ik wel ik wou alleen niet op camping blijven en of naar het winkelcentrum gaan, terwijl de airco niet verkeerd is hoor haha...

We zijn na de lunch gaan rijden op naar Brisbane, ik heb Paul afgezet bij Kodie zijn school en ben daarna op pad gegaan met de Ferrari. Ik had bedacht om naar manly beach te gaan, ik had me bikini meegenomen want het scheen dat je daar WEL kon zwemmen ondanks de kwallen. Paul had me de weg verteld, oké lies eitje piep, op de map zag het er ook eigenlijk heel simpel uit, maarja Lisa ach ja zeg ook niks...

Na een paar keer de verkeerde afslag genomen was ik er klaar mee, ik dacht ik ga wel terug en zie het wel! Maar op dat moment zag ik een bord MANLY BEACH! O yeah, eindelijk ik zit goed. Bizar! Wat een eind rijden hahaha (met al de omwegen). Daarna snel het strand opgezocht. Mmm vreemd er ligt niemand in het water? Grr ook hier zitten de dodelijke kwallen (die kleine enge kwallen zijn zo klein als de nagel van je pink, kleiner zelfs, gek idee). Afijn me boek gepakt en de schaduw opgezocht. Een tijdje gepraat met de beveiliging daar die hadden hun pauze. Aardigen mannen.

Rond half 6 weer terug gereden, ik denk neem de tijd, stel je voor dat blondie de weg niet meer weet. Afijn de terug weg was makkelijker dan de heenweg. Paul weer opgehaald en terug gereden naar de camping.

Daar weer lekker gegeten en toen op naar de bios, we hadden bedacht lopend te gaan zodat we allebei een borrel konden doen. Paul liep nog niet zo snel dus we gingen optijd weg haha. Eenmaal aangekomen zou Paul snel wat drinken halen en ik nog even de toilet bezoeken voordat we naar de zaal gingen, Paul vertelde namelijk dat het hier normaal is om geen pauzes te hebben...

We waren er klaar voor, dacht ik. Paul had het drinken gehaald maar geen biertje? Hahaha dit mocht niet omdat het een openbare bioscoop was. Hilarisch!

Na helemaal in de film te zitten was die na een paar uur weer af... Daarna weer naar huis gelopen, nee nee niet gekropen want drank hadden we niet op hihi. Daarna lekker naar bed, morgen zouden we er vroeg uit voor een activiteit.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 26215

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: