Andere camping opzoeken. - Reisverslag uit Cleveland, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Andere camping opzoeken. - Reisverslag uit Cleveland, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Andere camping opzoeken.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Januari 2015 | Australië, Cleveland

Vroeg uit de veren en ons zelf gaan melden. Er kwam een oudere vrouw naar ons toe lopen ik denk dat zei een oogje op het camping houd. Ze vertelde ons dat we hier helaas niet mochten staan met de tent, als de tent op het dak van de auto had gezeten wel, maar niet op de grond. Helaas! Spullen weer gepakt en zoeken naar een anderen. Een gevonden ongeveer 10 min verder nog.

Tent weer opgezet, wat boodschappen gedaan en even gerelaxt.

Daarna heeft Paul me in de stad afgezet en is naar Kodie gereden, dit zou ongeveer 30-40 min rijden zijn vanaf waar we zaten. Ik ging heerlijk de stad verkennen en zou dan lopend weer naar onze camping gaan, ik heb me prima vermaakt, na een paar uur slenteren door de stad ben ik weer naar de camping gegaan! Ik heb me heerlijk vermaakt.

Later kwam Paul terug en hebben we wat gegeten en gekletst.

Liefs
Lisa