Terug naar Cleveland. - Reisverslag uit Cleveland, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Terug naar Cleveland. - Reisverslag uit Cleveland, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Terug naar Cleveland.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Januari 2015 | Australië, Cleveland

Vanochtend er weer vroeg uit en op naar Brisbane, rond 09:00 vertrekken we, zo hadden we wat tijd om af en toe te stoppen en zouden we optijd zijn voor Kodie zijn school uit was.

Ik had eigenlijk besloten om alvast door te gaan, maar omdat ik nu met Paul al de meeste plaatsen had bezocht die ik eigenlijk alleen in de planning had had ik me plan weer omgegooid... Maar goed ook wat chauffeur Lisa reed terug naar Brisbane, Paul ze voet was nog niet beter.

Eenmaal aangekomen in Brisbane heb ik Paul afgezet bij de school van Kodie en ik had bedacht een camping te gaan zoeken! Er was er een dicht in de buurt van Kodie zijn huis. Paul afgesproken dat ik hem zou sms of het wat was, of dat backpacker Lisa het te duur vond haha.

Ik kwam ergens in een buurt, leuk buurtje, maar geen camping? Het stond op internet op nummer 2, ja dit is gewoon een huis haha nou handig dus geen camping... Paul wou ik sms, die kreeg ik niet verzonden. Nou maar even kijkend ik de mannen op straat vind... Na een tijdje gezocht te hebben eindelijk gevonden! We hebben nog wat rond gevraagd voor campings maar nee hier in de buurt wisten ze allemaal van niks.

Paul en Kodie zijn gaan zwemmen en ik ben de stad in gegaan, jaja geen camping hier ik zal eens even internetten... Het verbaast me soms dat de mensen die ergens wonen zo weinig weten of hun plaatsje of stad... (Niet dat ik heeeel veeeel van Nederland weet als mensen mij er naar vragen haha, over Texel weet ik dan meer).

Na een tijdje te hebben gekeken en gebeld, had ik wel een paar campings maar allemaal erg duur en we hadden dan helemaal niks, geen zwembad of keuken. Ja doei!

Later heb ik Paul weer opgehaald en zijn we verder gaan rijden op zoek naar een camping, we hadden er eentje gevonden ongeveer 30 min rijden. Er was niemand meer in de receptie, bedacht om te gaan slapen en morgen vroeg ons te melden, Tent opgezet en heerlijk gegeten. Er zat een meer achter ons waar je kon water skiën, niet echt met een boot, dit ging met kabels. Zag er wel super leuk uit, en dat zonder mensen op de borden haha hopen dat we dat nog zien.

Liefs
Lisa

P.s. Me andere verslagen zijn onderweg!!!

  • 07 Februari 2015 - 13:28

    Anne:

    Haha ik dacht al vanochtend... 15 mailtjes! Kon er maar 1 zijn, leuk weer al je verhalen te lezen, zussie!

  • 07 Februari 2015 - 14:21

    Mams:

    Zeker weer leuk om allemaal te lezen. Ondanks dat er zo af en toe iets niet door gaat maak je toch maar prachtige dingen mee.........Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 26216

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: