Grrrrr niet zwemmen met dolfijnen... - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Grrrrr niet zwemmen met dolfijnen... - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Grrrrr niet zwemmen met dolfijnen...

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Januari 2015 | Australië, Byron Bay

De wekker ging achterlijk vroeg maar het was voor een super goed doel. Vandaag gingen we zwemmen met dolfijnen! Ik had er super veel zin in. Snel de tent ingepakt en hup naar Forster, we waren er mooi om tijd, om 06:45 werden we verwacht helaas met slecht nieuws...

Het ging niet door... Het was wat aan het regenen maar om de zee was er teveel wind en dus werd het dan te gevaarlijk. Oké ik moet toegeven wat was ik chagrijnig, ik had er zoveel zin in, ik wou dit zo graag, samen met Paul en dan BAM gaat het niet door. Haha dat ik niet echt gezellig was het uur daarna heeft Paul wel gemerkt denk... Hihi.

Oké daarna zijn we doorgereden, ja wat moeten we anders zo vroeg? We zijn doorgereden naar byron bay, dit was een lange tocht. Het liefst had ik nog wat vaker gestopt op verschillende plekjes maar dit kwam niet uit vanwege de tijd, helaas. Daarom door naar byron bay.

Eenmaal daar hebben we een camping opgezocht wat erg toevallig was dat Paul hier 14 jaar geleden met ze ouders ook stond.. Omdat Tom (Paul ze broer) toen ging trouwen in byron bay. Super leuke camping met zwembad en dicht bij het strand. Eerst naar het strand we waren over verhit.

De golven waren weer erg hoog, ik vind dit echt helemaal niks haha ik ben z'n kluns die denkt dat ze dan een golft hebt of ontwijkt mooi niet dan doe ik al weer een paar keren koprollen onder water en beland ik op het zand. Na een tijdje zei ik tegen Paul dat het water ook erg prikte op me huid en dat ik lekker naar het zwembad ging... De mannen waren niet veel later uitgespeeld en kwamen ook naar het zwembad.

Ik raakte aan de praat met een meisje en der moeder, ze vertelde dat ze ook geprikt was in het water en dat het dus zeeluizen waren... Het Engelse woord hiervan wist ik niet maar gelukkig was Paul in de buurt haha. Maar goed nu weet ik dus waarom ik geprikt werd in het water, zee luizen? Wat een vage beesten hebben ze hier in Australië. Later vertelde ze of we het erg vonden als ze ging zingen vanavond want ze moest oefenen, ja hoor prima we zeiden laatst nog 'we missen soms alleen de muziek nog'. Haha oké nu wisten we waarom ze moest oefenen, klinkt lullig maar echt heel mooi was het niet.

Later lekker gegeten en de tent opgezocht.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 26197

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: