Alcoholvrije camping - Reisverslag uit Forster, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Alcoholvrije camping - Reisverslag uit Forster, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Alcoholvrije camping

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Januari 2015 | Australië, Forster

Vanochtend vroeg uit de veren en op weer naar Forster. Dit was niet heel ver van waar we zaten... Hier hebben we snorkels gehuurd, Kodie wou dit graag, Paul had het nog nooit gedaan en ik vond het prima! Leek me wel super, maar niet met haaien. De man vertelde dat er een plek was waar we konden zwemmen met haaien, dit was alleen iets te ver van de kust vandaan...

Dit niet gedaan, ik was het sowieso niet van plan maar de mannen leek het wel wat. Het was alleen te ver zwemmen.

We hebben op verschillende plekken gesnorkeld, ik vond het mooi maar om eerlijk te zijn niet heel denderend... Om Fiji heb ik nu zoveel gezien en ook zoveel mooie kleuren, dit viel me een beetje tegen maar goed niet klagen Paul en Kodie vonden het prachtig.

Later hebben we nog ergens anders gezwommen en gesnorkeld, ik moet toegeven het gaat me ook steeds beter af. Later de spullen terug gebracht en zijn we boodschappen gaan doen. Daarna weer terug naar onze alcoholvrije camping.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 26199

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: