Dagje met Lieso - Reisverslag uit Doyalson, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Dagje met Lieso - Reisverslag uit Doyalson, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Dagje met Lieso

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Januari 2015 | Australië, Doyalson

Na een goeie nacht in en tent en een super matras weer fris en fruitig wakker. Er werden wakker van de zon, die was al volop! Om 08:00 lagen we al in het zwembad. Er zat een zwembad bij en een strand, maar dat strand werd niet echt gebruikt merkte we al...

Een heerlijke verfrissende duik! Ik raakte in gesprek met 2 lieve meisje van 7. Wat een babbels, ze wouden een spel doen en vroegen of we mee wouden toen, Marco Polo! Paul en ik deden mee, later kwam Kodie en nog meer kinderen er bij! Gezellig en leuk spel. 1 iemand is de persoon met ze ogen dicht en roept Marco, de andere roepen Polo en zo hoort de gene met de ogen dicht waar de mensen zijn en probeert ze te pakken of te tikken. Heerlijk kinder spel haha.

Na een tijdje hadden we echt honger en dus snel ontbijt maken en dan op naar de baas van de camping om ons te melden. Besloten hier 3 nachten te staan, Kodie vond het een leuke camping er was veel te doen voor kinderen en er waren genoeg kinderen op de camping. Wij vonden het ook heerlijk dus ideaal.

Na het ontbijt zijn we snel boodschappen gaan halen zodat we daarna klaar waren en de rest van de dag en de dag daarna niks hoefde te doen!

Daarna weer het water in geplomt! Een heerlijk dagje met super weer!

Gister ochtend had ik de meisjes van 7 ontmoet, een meisje heten Lieso een erg lief meisje. Ze was met haar opa en oma op vakantie en stond hier de hele zomervakantie. We hebben gezwommen met der een gezellig gekletst.

De rest van de dag was ze niet meer weg te branden. Ze had het duidelijk naar der zin met me. Ze wou graag dat ik met der naar het speelplaats ging, ach waarom ook niet? Ik ben toch ook nog maar 20. Hup het speeltoestel in geklommen en gegierd van het lachen. Later wou ze het haar van Paul gaan stijlen! Geweldig, wat hebben we gelachen! Later was mijn haar aan de beurt, mijn haar deed ze verschillende keren en later weer Paul. Paul ze gel vloog er door heen haha. Later was ook Kodie aan de beurt, die mocht ze alleen borstelen. Ze was erg lief.

Ze vertelde dat ze dag erna wegging en dacht dat het erg vroeg zou zijn, ik had met der afgesproken dat als we nog niet wakker waren ze in de tent mocht kijken en ons wakker zou maken!

Liefs
Lisa

P.s. We zaten iets boven deze plaats...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 26230

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: