The three sisters - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu The three sisters - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

The three sisters

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Januari 2015 | Australië, Katoomba

Vanochtend moesten we ons voor 10u uit checken. We hadden besloten om een wandeling te maken naar de ;the three sisters. Dit duurden ongeveer 1,5 heen en weer.

We hadden mooie punten waar we mooi uitzicht hadden. Na een tijdje wandelen waren we bij; the three sisters. Naja althans we waren er dicht bij en konden mooie foto's maken. We hadden een mooi uitzicht, prachtig landschap. Het was er erg druk en er was een man muziek aan het spelen, ik was in trans. Wat een gaaf instrument en wat deed die dat leuk! Het was een Aziatisch instrument.

Paul en Kodie gingen nog een andere wandeling doen. Ik hield het voor gezien, ik ging genieten van de muziek, de zon en me benen wat rust geven. Allemaal goeie redenen dacht ik zo.

Nadat ze terug kwamen zijn we weer terug naar de auto gelopen. Eenmaal bij de auto een broodje gegeten en zouden we doorrijden naar de grotten. (Dit wouden we gister al doen, maar het was verder dan verwacht). Aangekomen bij de grotten, althans dat dachten we, bleek dat we HELEMAAL verkeerd zaten. Dit zou nog 3u rijden zijn een hele andere kant op. Mmm besloten dit niet te doen vanwege te weinig tijd. Helaas. Gelukkig onderweg nog wel een grot kunnen bekijken.

Daarna kregen we een tip van een meneer voor een gratis camping plek. Dit was in een nationaal park 20 min verderop. Oké laten we kijken.

Dit was werkelijk waar in de middle of nowhere... Mm vind ik dit echt een leuk idee? Oké Kodie had het naar ze zin, die vond dit echt geweldig! Hier waren ook wallibi (als ik het goed schrijf) het lijkt op een kangaroe alleen een slag kleiner. Afijn als het bij die beesten blijft vind ik het prima. We hebben lekker gegeten. Later hebben Paul en Kodie hout gezocht en een vuur gemaakt, hier waren verschillende plekken voor om het te doen. Hartstikke leuk!

Na een tijdje heerlijk naar bed, naja heerlijk! Eerst met de zaklamp alles doorgezocht of er echt niks in de tent zat! Nee we konden allebei niks vinden, we lagen op onze rug en even later vroeg Paul, 'lies wat zit daar? Schijn daar eens' oké ik werd gek het leek wel een reusachtige spin! Maar volgens Paul was het gewoon een boskakerlak... Hier ben ik het nog niet over eens haha! Ik heb een kleine gil gegeven en Paul lachte me uit.

Oké laten we maar gaan slapen...

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 26204

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: