Ziek in vliegtuig - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Ziek in vliegtuig - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Ziek in vliegtuig

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Januari 2015 | Australië, Katoomba

Daar gaan we, doei tegen Yvonne, Pim en Ethan, opweg naar het vliegveld, opweg naar Sydney. Ik vond het aan de ene kant best spannend... Nu zijn we echt met ze 3e. De laatste week, waren we bij familie/vrienden en dus niet echt alleen, ik heb er zin in maar vind het ook spannend.

Vanochtend werd ik wakker en was totaal niet lekker. Afijn even wat eten en drinken en dan zal het vast wel over zijn... We brachten de auto weer naar het bedrijf en hadden daarna een taxi naar het vliegveld. Het lag (volgens mij) niet aan de rij kunsten van Paul of de taxichauffeur maar ik werd goed beroerd en dus totaal niet fit. Aan de ene kant had ik zin in de vlucht, het is tenslotte me eerste keer vliegen samen met Paul (dat het dan maar een uurtje is maakt me niet uit) haha. Maar aan de andere kant zag ik er als een berg tegen op, me maag was niet helemaal betrouwbaar...

Inchecken even wat gedronken en wat gegeten en daar zaten we... Daar gingen we op naar Sydney! Hier had ik zoveel zin in, dit was een ding wat ik wou doen tijdens de vakantie met Paul en Kodie. Paul vind Sydney niet heel boeiend maar omdat ik het erg graag wou besloten toch mee te gaan haha. Tenslotte kan dit misschien me enige keer in Australië zijn?

Oké daar gingen we, we stegen op... Och hede me buik ik werd zo misselijk als wat... Eenmaal recht en de riemen weer los ben ik rennend naar de wc gegaan. Ik was daarom ook super blij dat het uurtje voorbij was en dat we op de grond STIL stonden. Eenmaal tassen gepakt weer rennend naar de wc gegaan, daarna luchtte het gelukkig wat op.

Taxi gepakt en we werden afgezet bij onze volgende wagen. Dit keer hadden we ford, met een tent en alles er bij. Wat een leuk bakkie haha ik had er zin in! Daarna zouden we naar blue mountain rijden, dit leek Kodie en Paul wel leuk, hier kon je grotten bekijken. Oké let's go dan. Op naar de grotten.

Eerst met gierende banden de stad uit, ik word toch echt steeds beter in kaart lezen, toch Paul? Haha.

Eenmaal in de blue mountain aangekomen, zagen we op de kaart dat het nog een aardig stuk rijden was naar de plek die we wouden. We zijn daarom gestopt en bedacht de dag daarna verder te gaan. We waren gestopt in Katoomba, we hadden een camping opgezocht (sorry naam zijn we vergeten). Jemig wat schrok ik van de prijs haha ik blijf tenslotte nog even een backpacker... Oké naja een nacht dan.

De tent opgezet die bij de auto zat. Kodie kon in de auto slapen en wij zouden in de tent. Haha de tent was echt super klein, Paul kon er al helemaal niet in en voor mij was die zelfs te klein. We hadden een matras gekocht, als we hem schuin lagen lag het beter... Naja we gaan het zien, het matras was een twin, ruim zat voor 2 mensen zei de verkoper. Naja zo dik zijn we toch niet? Haha dit word een knus nachtje.

Daarna lekker gegeten en wat gekletst. Paul en Kodie gingen het park verkennen en kwamen later terug dat ze naar een mooi uitkijk punt waren geweest niet ver hier vandaan. We zijn er nog even heen gelopen inderdaad een erg mooi punt hier konden we de ; the three sisters zien.

Daarna heerlijk geslapen.

Liefs
Lisa


P.s. Lisanne en Anne, de rest van de verslagen komen er aan hoor! Haha jullie hebben weer wat te lezen

  • 20 Januari 2015 - 13:07

    Anne:

    Ja zeker weer wat te lezen liesje, haha! Leuke verhaaltjes weer!

  • 23 Januari 2015 - 15:51

    Matthy:

    Nou nou eindelijk tijd gemaakt om alles te lezen,dus ik ben weer bij.
    Leuk hoor zoveel verslagen achter elkaar,je hebt het naar je zin nicht.
    Geniet nog maar lekker.
    XXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 26240

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: