Great ocean road - Reisverslag uit Grampians, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Great ocean road - Reisverslag uit Grampians, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Great ocean road

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 Januari 2015 | Australië, Grampians

Daar gingen we, op naar de grampians. Maar eerste de great ocean road afmaken...

We hebben afscheid genomen van Pim, Yvonne en Ethan. We zouden ze maandag nog even zien voordat we gingen vliegen dus dat kwam helemaal goed.

We zijn bij verschillende stopt gestopt. Zo hadden we, the twelve apostles, loc hard gorge, Londen bridge, peterborough en bay of Islands. Super leuk om alles te zien en om de great ocean road te zien. Het reizen wat ik gezien heb vond ik nog niet heel erg interessant (deel van Melbourne naar de camping) maar dit was erg mooi!!!

Daarna hebben we onze reis gevolgd naar de grampians. We konden bij een neef van Paul slapen, hun woonden in de grampians, na een lange rit hebben we het gevonden en kwamen we aan bij marty, tammy en bonnie. Super leuke en aardige mensen.

Ze hadden heerlijk voor ons gekookt (zoete aardappels en wortels, ze wisten vast dat ik kwam haha), we hebben heerlijk gekletst. Marty vertelde dat het weer er niet al te goed uit zag, ze gaven veel regen op. Mmm helaas, naja we gaan het zien. En zijn daarna lekker naar bed gegaan, we waren allemaal wat gaar van de reis.

Liefs
Lisa