Me eerste kangaroe en koala - Reisverslag uit Wye River, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu Me eerste kangaroe en koala - Reisverslag uit Wye River, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

Me eerste kangaroe en koala

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Januari 2015 | Australië, Wye River

Vandaag was de dag dat we de camper op konden halen! Super leuk! Kodie en ik hadden Paul op de fiets gestuurd, hij houd van fietsen en dit scheelde de taxi haha. Na een paar uur later kwam die terug met de camper. Wat een onwijs leuk ding zeg! Super!

Daarna op naar Pim en Yvonne, die zaten op een camping ongeveer 3u van Melbourne vandaan, deze camping heette; BIG 4 wye river. Erg leuke camping, snel Yvonne, Pim en ethan opgezocht. Hup en nu eerst een biertje en een rondje over de camping. Yes me eerste kangaroe was gespot, niet veel later zagen we koala's. Wat een schatjes, althans zo zagen ze er uit. Daarna zijn we met ze alle uiteten geweest in een klein, leuk kroegje aan de weg.

Na het eten en wat borrels bij Pim en Yvonne voor het huisje gezeten, het weer was wisselend af en toe regen, en af en toe kwam de zon weer tevoorschijn. Heerlijk buiten gezeten. Na de gezellige avond en gezellige dag zijn we stiekem gaan 'wild pakeren' aan de weg haha.

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 26238

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: