BBQ Ray - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu BBQ Ray - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Zegers - WaarBenJij.nu

BBQ Ray

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Vanochtend heerlijk relaxt wakker geworden. Ik had vandaag met Simone afgesproken om even de stad in te gaan. Ze zou de vader van luuk ophalen, Henk die was ook geland in Melbourne! Leuk hoor al die tesselaars.

Paul had me op de trein gedropt die naar Simone ging! Paul zou daarna met Kodie naar Ray gaan daar zouden we die avond een bbq hebben, gezellig met iedereen. We gingen eerst naar een ander station daarna werd ik gedropt op Richmond en moest ik alleen naar South Yarra. Paul zei een stop en dan ben je er... Nou zoals ik de borden las duurden het wel wat langer.... Maar Paul had gelijk na 1 stop was ik er en daar stonden Simone en Henk te wachten. Simone zou ons de stad een beetje laten zien, we zouden naar de botanic garden gaan en daar een wandeling doen.

Na de ontmoeting op het station besloten om eerst een biertje ergens te doen, wat was het heet zeg! Goeie reden voor een biertje toch? Na het biertje naar het huis van Simone en luuk, ze hadden post uit Nederland gekregen en die wou ze even thuis brengen. Daarna zouden we eigenlijk naar de botanic Gardens besloten dit niet te doen... Henk was gaar van de vlucht, wat ik goed kan begrijpen hij kwam deze ochtend om 07:00 aan. Ook speelde de warmte mee... Lekker even afgekoeld in het huis, water gedronken en toen op naar Ray. Uiteraard niet meteen naar Ray gegaan maar eerst even een stop in de kroeg voor een biertje.

Na het biertje op naar de bbq, er waren behoorlijk wat mensen, super gezellig allemaal. We hebben een super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, geklets en wat gedronken. Later weer terug met de trein en hup naar huis en lekker naar bed...

Liefs
Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 04 Nov. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 26200

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 22 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: